تاریخ انتشار : جمعه 16 آذر 1397 - 10:24
کد خبر : 50683

درگیری در دیدار دربی هنرمندان و پیشکسوتان

درگیری در دیدار دربی هنرمندان و پیشکسوتان

آرمان شرق:هنرمندان و فوتبالیست‌های پیشکسوت ایران در قبال دو تیم استقلال و پرسپولیس در دیداری دوستانه که جنبه خیریه دارد لحظاتی پیش به مصاف یکدیگر رفته‌اند. در ثانیه‌های پایانی این دیدار شاهد صحنه‌ای بسیار زشت و جنجالی بودیم که خارج از شرایط برگزاری این دیدار بود. به گزارش آرمان شرق به نقل از ورزش ۱۱  ،دو پیش‌کسوت بزرگ استقلال

آرمان شرق:هنرمندان و فوتبالیست‌های پیشکسوت ایران در قبال دو تیم استقلال و پرسپولیس در دیداری دوستانه که جنبه خیریه دارد لحظاتی پیش به مصاف یکدیگر رفته‌اند. در ثانیه‌های پایانی این دیدار شاهد صحنه‌ای بسیار زشت و جنجالی بودیم که خارج از شرایط برگزاری این دیدار بود.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ورزش ۱۱  ،دو پیش‌کسوت بزرگ استقلال و پرسپولیس در صحنه‌ای با یکدیگر درگیر شدند که منجر به رد و بدل شدن الفاظی زشت بین این دو بازیکن شد. خداداد عزیزی و ستار همدانی با یکدیگر به درگیری لفظی پرداختند که با مداخله اطرفیان و همبازیان و همچنین مدیریت علیرضا فغانی که قضاوت این دیدار را بر عهده داشت این درگیری پایان یافت.

درگیری خدادعزیزی و ستار همدانی
در چنین دیدارهایی هواداران بیشتر به دنبال صحنه‌هایی دوستانه و جذاب هستند و دیدن چنین درگیری‌هایی از پیش‌کسوتانی که باید نماد اخلاق باشند بسیار زشت و ناپسند است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.