تاریخ انتشار : دوشنبه 5 تیر 1402 - 4:26
کد خبر : 133270

درویش: دو سه بازیکن جدید جذب می کنیم

درویش: دو سه بازیکن جدید جذب می کنیم

آرمان شرق-مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد با نشستی که با یحیی گل‌محمدی برگزار کرد، تصریح کرد: جلسه خوبی داشتیم درباره شروع فصل او خواسته‌هایش و بازیکنان مورد نظرش برای جذب را ارائه کرد. با همه نفراتی که باید قراردادشان تمدید می‌شد، صحبت صورت گرفته و طی یکی دو روز آینده به ترتیب برای تمدید می‌آیند. دو – سه بازیکن جدید هم گل محمدی پیشنهاد داد تا برای جذب آنها اقدام کنیم.

درویش: دو سه بازیکن جدید جذب می کنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کند و جایی غیر از این تیم را برای او متصور نمی‌شویم.

رضا درویش پس از عیادت از علیرضا بیرانوند پس از عمل جراحی فک این بازیکن، اظهار داشت: او علاوه بر اینکه بازیکن پرسپولیس است، سرمایه ملی ایران محسوب می‌شود و ما با بازیکنانمان سوای قرارداد، انس گرفته‌ایم. به‌عنوان بزرگتر وظیفه داریم که به شرایط آنان سرکشی کنیم. دعا می‌کنیم علیرضا هر چه زودتر سلامتی‌اش را بدست آورد و در میادین بدرخشد. علیرضا از ستون‌های فوتبال ایران، آسیاست و شاید هم دنیا باشد.

وی افزود: این بازیکن تا یکی دو ساعت دیگر مرخص می‌شود اما تا دو هفته باید کاملا استراحت کند و پس از ۲۰ تا ۲۵ روز می‌تواند تمرینات سبک خود را شروع کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد با نشستی که با یحیی گل‌محمدی برگزار کرد، تصریح کرد: جلسه خوبی داشتیم درباره شروع فصل او خواسته‌هایش و بازیکنان مورد نظرش برای جذب را ارائه کرد. با همه نفراتی که باید قراردادشان تمدید می‌شد، صحبت صورت گرفته و طی یکی دو روز آینده به ترتیب برای تمدید می‌آیند. دو – سه بازیکن جدید هم گل محمدی پیشنهاد داد تا برای جذب آنها اقدام کنیم.

وی در رابطه با اردوی پیش فصل سرخپوشان خاطرنشان کرد: پیشنهاد اردوی خارجی داشتند که در حال پیگیری هستیم.

درویش در رابطه با قوانین جدید و محدود کننده نقل و انتقالاتی تصریح کرد: متاسفانه برای اینکه قانونی اجرا شود باید از قبل برنامه ریزی کنند و بازخوردی بگیرند. صرف اینکه بخش نامه کنند و دیگران مطیع باشند و اجرا کنند دور از ذهن است. شما آمدید و همه کسانی که بین ۲۳ و ۲۵ سال بودند را حذف کردید. جایگزین آن چه گذاشتید؟ برای تیمی که قرار است در آسیا شرکت کند، اینها ظاهرا مد نظر مسوولان نیست. تدوین قوانین باید پشتوانه داشته باشد. رقیبان برای حضور در آسیا هزینه چند صد میلیون دلاری می‌کنند اما ما در صدد این هستیم که کوچک‌ترین امکانات را هم محدود کنیم و برای خیلی از مسئولان ما دغدغه نیست.

درویش درباره بیرانوند و ماندنش گفت: بیرانوند ایرانی است و در ایران پرسپولیسی است، مگر به جز پرسپولیس کسی جایی برای او متصور است؟

خبیری: به درویش اختیار تام دادیم و گل محمدی هم با او هماهنگ است

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: هیأت مدیره به درویش اختیار تام داده و از این موضوع هم حمایت می‌کنیم و گل محمدی هم با درویش برای انجام کارهای تیم هماهنگ است.

در حاشیه اختتامیه مربیگری سطح B آسیا اظهار داشت: امروز اتفاق بزرگی رقم خورد و کلاس مربیگری سطح B آسیا به پایان رسید و در این دوره فوتبالیست ها به نام کشورمان حضور داشتند. این دوره بعد از ۱۹ روز با تدریس استاد سنجری، صادقی نیا به پایان رسید کسانی که در این کلاس ها حضور داشتند می‌توانند به صورت رسمی کار خود را آغاز کنند. از طرفی هم دوره مربیگری سطح ۳ آسیا فوتسال بانوان افتتاح شد. این دوره در AFC اولین دوره ای است که برگزار می‌شود. افتخار این را داشتیم که میزبان اولین دوره این مسابقات باشیم و ۲ مربی سطح بالای فوتسال کشورمان در این دوره شرکت کردند و بعد از اتمام این کلاس ها مدرک معتبر AFC را دریافت خواهند کرد. خوشحالیم که با حمایت فدراسیون فوتبال میزبانی از اولین دوره را کشورمان انجام داد.

ور در ادامه افزود: حضور یحیی گل محمدی به عنوان یکی از پر افتخارترین مربیان فوتبال کشورمان در این دوره از رقابت‌ها موجب دلگرمی دیگر مربیانی که این سطح مربیگری را گذراندند بود. همچنین وظیفه خودمان دانستیم که بار دیگر از زحمات او تقدیر و تشکر کنیم که این اتفاق هم افتاد.

خبیری در خصوص جلسه روز گذشته گل محمدی و درویش گفت: هیأت مدیره به درویش اختیار تام داده است و از این موضوع هم حمایت می‌کنیم، چرا که لیست تیم را با یحیی گل محمدی که سرمربی تیم پرسپولیس است بدون هیاهو و به دور از حاشیه پیش می برد. هم درویش کار خود را بلد است و گل محمدی با آرامش این بخش را مدیریت می کند و با هم پیش می‌برند. گل محمدی طبق لیستی که به باشگاه داده است هیأت مدیره به درویش اختیار تام داده است تا او برای جذب بازیکنان مد نظر یحیی گل محمدی و تمدید با بازیکنان اقدام کند تا اتفاق های خوبی رخ بدهد.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص نگرانی های سرمربی پرسپولی برای دیر آغاز شدن تمرینات این تیم عنوان کرد: من کامل در جریان جلسه ای که دیروز داشتند نیستم اما قطعا می‌دانم که هماهنگی های لازم بین باشگاه و گل محمدی وجود دارد. درویش هم قطعا در روز های آینده یک گزارش کامل از اقداماتی که صورت گرفته است به هیأت رئیسه خواهد داد.

وی در پاسخ به اختلافات و نووتیس های علیرضا بیرانوند به باشگاه پرسپولیس گفت: من سال‌هاست در فوتبال هستم و همیشه فرایند نقل و انتقالات پر تنش بوده است و هواداران در این خصوص هم نکرانی های خود را به باشگاه منتقل می‌کنند. البته حق هم دارند نگران آینده تیم خود هستند. این حساسیت و نگرانی برای هوتداران به حق است اما این تنش ها در نقل و انتقالات طبیعی است. بیرانوند هم فرزند پرسپولیس و افتخار همه ما است. در خیلی از مواقع هم دیدید برای تیم ملی جانفشانی کرده و در حال حاضر هم با توجه به مصدومیتی که داشت فک خود را جراحی کرده است. اخباری که در رسانه ها منتشر می‌شوند نمی‌گویم اشتباه است اما قطعا حفظ تیم فعلی مهم ترین چیز است.

خبیری در پاسخ به این سوال که پرسپولیس به قانون سقف قراردادها پایبند خواهد بود یا خیر تصریح کرد: ما ضمن احترام تمام و کمال به قوانین برای ما اتفاقی مهم است که منافع تیم پرسپولیس در آن محقق شود. موفقیت پرسپولیس و خوشحالی هواداران برای ما حائز اهمیت است.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان درباره بازیکنان مدنظر گل محمدی هم گفت: درباره بازیکنان داخلی و خارجی لیست یحیی گل محمدی در اختیار درویش قرار دارد و با همه بازیکنان مذاکرات درحال انجام است و قطعا در آینده با چه بازیکنانی به نتیجه رسیده اند اعلام خواهد شد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.