تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 - 19:04
کد خبر : 53815

مرور آخرین نوسانات بازار امروز ارز و سکه و طلا+جدول

آرمان شرق:بازار طلا و ارز تهران امروز با ثبات نسبی قیمت‌ها همراه بود. سکه طرح جدید در کانال ۳.۶ میلیون، طلای آب‌شده در میانه کانال ۱.۴ میلیون و دلار در کانال ۱۰ هزار تومان باقی‌ماند. به گزارش آرمان شرق به نقل از اقتصادنیوز؛ بازار طلا و ارز با اندکی کاهش قیمت هفته گذشته را به

آرمان شرق:بازار طلا و ارز تهران امروز با ثبات نسبی قیمت‌ها همراه بود. سکه طرح جدید در کانال ۳.۶ میلیون، طلای آب‌شده در میانه کانال ۱.۴ میلیون و دلار در کانال ۱۰ هزار تومان باقی‌ماند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از اقتصادنیوز؛ بازار طلا و ارز با اندکی کاهش قیمت هفته گذشته را به پایان رساند. امروز شنبه ۱۵ دی‌ماه بازار در معاملات ابتدایی با رشد اندک و در معاملات بعدازظهر با کاهش اندک قیمت‌ها همراه بود. به صورت کلی اما بازار با یک ثبات نسبی قیمت مواجه بوده‌است.

سکه امامی (طرح جدید) هفته گذشته نهایتاً با نرخ ۳ میلیون و ۶۶۳ هزار تومان به کار خود پایان داد و امروز با نرخ ۳ میلیون و ۶۶۵ هزار تومان بازگشایی شد. سکه در معاملات ابتدایی تا مرز ۳.۷ میلیونی هم پیشروی کرد اما پس از ظهر به مدار نزولی بازگشت و تا لحظه تنظیم گزارش (حوالی ساعت ۴ بعدازظهر) سکه طرح جدید به ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسیده‌است.

سکه بهار آزادی (طرح قدیم) امروز ۳ میلیون و ۴۴۵ هزار تومان، نیم‌سکه ۱ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان و ربع‌سکه نیز ۱ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان شده‌است. سکه گرمی نیز ۶۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

مثقال طلای آب‌شده هفته گذشته با نرخ ۱ میلیون و ۴۵۱ هزار تومان بسته شد و امروز هر مثقال طلای ۱۷ عیار با نرخ ۱ میلیون و ۴۵۵ هزار تومان کار خود را آغاز کرد. در ابتدای معاملات مثقال طلای آب‌شده تا ۱ میلیون و ۴۶۲ هزار تومان نیز افزایش یافت اما بعدازظهر با افت قیمت مواجه شد و حوالی ساعت ۴ بعدازظهر تا ۱ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان کاهش یافت.

اونس طلا در بازار جهانی ۱۲۸۵ دلار است. در بازار داخلی گرم طلای ۱۸ عیار بالای ۳۳۰ هزار تومان و گرم طلای ۲۴ عیار بالای ۴۴۰ هزار تومان قرار گرفت.

دلار آمریکا در بازار غیررسمی پنجشنبه با نرخ ۱۰ هزار و ۷۰۰ تومان به کار خود پایان داد و در معاملات امروز با همین نرخ آغاز به کار کرد. دلار آمریکا پیش از ظهر تا ۱۱ تومان نیز معامله شد اما بعدازظهر نرخ دلار کاهش یافت و در لحظه تنظیم گزارش ۱۰ هزار و ۷۵۰ تومان است.

یورو امروز در میانه کانال ۱۲ هزار تومان و پوند انگلیس در میانه کانال ۱۳ هزار تومان قرار دارد. درهم امارات نیز در کانال ۲ هزار و ۹۰۰ تومان قرار دارد.

نرخ‌های امروز در بازار طلا و ارز پایتخت به شرح زیر است:

عنوان قیمت امروز
بالاترین پایین‌ترین
دلار آمریکا در بازار آزاد ۱۱.۰۰۰ ۱۰.۷۵۰
یورو ۱۲.۷۰۰ ۱۲.۴۰۰
پوند انگلیس ۱۳.۶۰۰ ۱۳.۳۵۰
درهم امارات ۲.۹۸۰ ۲.۹۴۰
سکه امامی (طرح جدید) ۳.۷۰۰.۰۰۰ ۳.۶۵۰.۰۰۰
سکه بهار آزادی (طرح قدیم) ۳.۴۴۵.۰۰۰
نیم‌سکه ۱.۸۹۰.۰۰۰
ربع سکه ۱.۱۸۵.۰۰۰
سکه گرمی ۶۵۰.۰۰۰
مثقال طلای آب‌شده ۱۷ عیار ۱.۴۶۲.۰۰۰ ۱.۴۴۰.۰۰۰
انس طلای جهانی (دلار) ۱.۲۸۵ ۱.۲۸۴
گرم طلای ۱۸ عیار ۳۳۶.۵۰۰ ۳۲۸.۵۰۰
گرم طلای ۲۴ عیار ۴۴۸.۰۰۰ ۴۳۸.۴۰۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.