سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: شیوه بازی استقلال می تواند برای پرسپولیس خیلی خطرناک باشد.
حمید درخشان در مورد دربی ۱۰۳ پایتخت که چهارشنبه شب برگزار می شود اظهار داشت: بازی برای هردو تیم مهم است چون تیم برنده در این مسابقه قهرمان خواهد شد و این دربی در واقع فینال زودرس لیگ برتر بیست و سوم است. فصل گذشته هم من گفتم دربی فینال لیگ است و تیم برنده قهرمان می شود که همین طور هم شد و پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد.
وی افزود: این دربی هم ۶ امتیازی است زیرا تیم برنده ۳ امتیاز می گیرد و اجازه هم نمی دهد که حریف ۳ امتیاز بگیرد. هر تیمی که مربی اش بهتر بازیکنان را از نظر روحی و روانی برای دربی آماده کند شانس برنده شدنش بیشتر خواهد بود. ضمن اینکه باید دستورات تاکتیکی و فنی درست تر و بهتری داشته باشد نه اینکه دل به اتفاقات ببندد.
سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد محرومیت کنعانی زاده و مصدومیت گولیسانی در خط دفاع عنوان کرد: کار پرسپولیس در این بخش خیلی سخت است و نقطه ضعفش می تواند همین جا باشد. البته بازیکنان جایگزین باید شایستگی و توانایی خود را در این بازی نشان بدهند و شانس حضور در دربی را پیدا کرده اند و باید نمایش خوبی را ارایه کنند. در صورت غیبت این بازیکنان از فرجی و نعمتی در قلب دفاع احتمالا استفاده خواهد شد که این بازیکنان باید تمرکز خوبی داشته باشند و شایستگی هایشان را نشان بدهند.
درخشان درمورد نقطه قوت پرسپولیس گفت: خط هافبک پرسپولیس نقطه قوتش است بخصوص کناره هایش یعنی جایی که اورونوف و ترابی بازی می کنند و در هافبک دفاعی هم پرسپولیس خوب است.باید دید در خط حمله چه کسی را در کنار عیسی آل کثیر می گذارد.
وی در مورد فوتبال اقتصادی استقلال گفت: این هم روشی بازی است که این تیم دارد و بسته بازی می کند اما این روش بازی می تواند برای پرسپولیس خطرناک باشد زیرا در هر لحظه احتمال دارد روی یک ضد حمله گلزنی کند و مربی پرسپولیس خیلی باید هوشیار باشد و با ترفندهایی جلوی این روش بازی را بگیرد.
سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد پیش بینی اش از نتیجه مسابقه گفت: مساوی در دربی به سود استقلال است ولی پرسپولیس اگر می خواهد قهرمان شود باید در این مسابقه برنده شود.