تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 فروردین 1403 - 21:00
کد خبر : 150610

چند دقیقه حضور در برنامه عید صدا و سیما ؛ 1 میلیارد تومان ناقابل!

درآمد میلیاردی فوتبالیست ها فقط برای حضور در قاب تلویزیون!

درآمد میلیاردی فوتبالیست ها فقط برای حضور در قاب تلویزیون!

آرمان شرق-گروه ورزش:ویژه ‌برنامه‌های نوروزی صداوسیما مثل سال‌های قبل میزبان چهره‌های سرشناسی بود. طی شب‌های گذشته شاهد حضور چند ستاره تیم ملی هم در این برنامه‌ها بودیم. بازیکنانی که بعد از هماهنگی با کادرفنی تیم ملی از اردو بیرون زدند تا چند ساعتی میهمان صداوسیما باشند. این ستاره‌ها معمولا حاضر به انجام مصاحبه آن هم از نوع تلویزیونی نیستند، با این حال مبالغی که به آن‌ها برای حضور در تلویزیون پیشنهاد شد، به حدی بود که آن‌ها را راضی به حضور کند.

درآمد میلیاردی فوتبالیست ها فقط برای حضور در قاب تلویزیون!

درآمد میلیاردی فوتبالیست ها فقط برای حضور در قاب تلویزیون

به گزارش منیبان، ویژه ‌برنامه‌های نوروزی صداوسیما مثل سال‌های قبل میزبان چهره‌های سرشناسی بود. طی شب‌های گذشته شاهد حضور چند ستاره تیم ملی هم در این برنامه‌ها بودیم. بازیکنانی که بعد از هماهنگی با کادرفنی تیم ملی از اردو بیرون زدند تا چند ساعتی میهمان صداوسیما باشند. این ستاره‌ها معمولا حاضر به انجام مصاحبه آن هم از نوع تلویزیونی نیستند، با این حال مبالغی که به آن‌ها برای حضور در تلویزیون پیشنهاد شد، به حدی بود که آن‌ها را راضی به حضور کند.

شنیده‌های ما حاکی از آن است که بعضا یکی از ستاره‌های مطرح تیم ملی برای حضور در یکی از شبکه‌های تلویزیون چیزی حدود یک میلیارد تومان دریافت کرده و یکی دیگر از بازیکنان تیم ملی هم ۸۰۰میلیون برای انجام مصاحبه پول گرفته است. در این بین البته بازیکنانی هم بودند که با این ارقام راضی به حضور در تلویزیون نشدند و به نوعی قید دریافت این پول را زدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.