تاریخ انتشار : شنبه 17 آذر 1397 - 21:27
کد خبر : 50901

حمله شدید و تند ده نمکی به محمود صادقی /تصویر

آرمان شرق: مسعود ده‌نمکی کارگردان سینما و تلویزیون با انتشار تصاویری از توییتر محمود صادقی نماینده مجلس، در اینستاگرام نوشت: «ایران تنها کشوری است که مسولین آن نقش اپوزیسیون و مخالف خوانی را خودشان بر عهده می‌گیرند به تعبیری برای فریب مردم نقش سوپاپ اطمینان را بازی می‌کنند تا دهان‌ها را ببندند. پول می‌گیرند که

آرمان شرق: مسعود ده‌نمکی کارگردان سینما و تلویزیون با انتشار تصاویری از توییتر محمود صادقی نماینده مجلس، در اینستاگرام نوشت:

«ایران تنها کشوری است که مسولین آن نقش اپوزیسیون و مخالف خوانی را خودشان بر عهده می‌گیرند به تعبیری برای فریب مردم نقش سوپاپ اطمینان را بازی می‌کنند تا دهان‌ها را ببندند. پول می‌گیرند که کار کنند و از عملکرد چهل سال گذشته امثال خودشان دفاع کنند، ولی به نظامشان فحش می‌دهند یعنی هم از توبره می‌خورند هم از آخور. امثال این مثلا دکتر حقوق که فعلاحقوق بگیر مجلس است کم نیستند. در سواد رسانه‌ای و حقوقی ایشان همین بس که به فرموده بزرگترهایش عکس پشت صحنه اخراجی‌ها را به جای سال ۷۸ پست گذاشته. این‌ها حتی شرافت برخی ژنرال‌های شاه را هم ندارند که تاپای چوبه اعدام به نظامشان وفادار ماندند»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.