تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1402 - 8:56
کد خبر : 136518

حمله بیرانوند به تاج: چطور به خودتان اجازه دادید پرسپولیس در این شرایط بازی کند؟/ بیرانوند احضار شد

حمله بیرانوند به تاج: چطور به خودتان اجازه دادید پرسپولیس در این شرایط بازی کند؟/ بیرانوند احضار شد

آرمان شرق-گروه ورزش:آقای تاج، قربانت بروم! شما چطور به خودتان اجازه دادی که بازی اول لیگ برای تیمی که سه قهرمان آورده است را اینطور برگزار کنی؟ این چه نظم و انضباطی است؟ درویش اصلا کوتاه نیاید.

حمله بیرانوند به تاج: چطور به خودتان اجازه دادید پرسپولیس در این شرایط بازی کند؟/ بیرانوند احضار شد

حمله بیرانوند به تاج: چطور به خودتان اجازه دادید پرسپولیس در این شرایط بازی کند؟ / مطمئن باشید با ذوب‌آهن در آزادی بازی نمی‌کنیم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای تاج! چطور به خودتان اجازه دادید اولین بازی لیگ برای تیمی که ۳ قهرمانی آورده این طور برگزار شود؟

علیرضا بیرانوند بعد از برد پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: برد امروز را به هواداران تبریک می گویم. بازی سختی بود. به مجتبی حسینی بابت تیم خوبی که درست کرده تبریک می گویم. تیم او روز به روز بهتر می شود. در نیمه دوم کمی عقب کشیدیم و آلومینیوم ما را اذیت کرد. این چیزها در بازی اول طبیعی بود. خدا را شکر که ۳ امتیاز را در خانه خودمان گرفتیم.

وی درباره وضعیت آمادگی خودش تصریح کرد: در پستی که من بازی می‌کنم باید بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم و به تیمم کمک کنم. خدا را شکر امروز با تمرکز بالا بازی کردم. فقط می‌خواهم چند کلمه صحبت کنم

وی افزود: از مسئولان فدراسیون می پرسم یک هفته بازی را عقب انداختند. به نظرم اگر ۳ هفته بازی را عقب می انداختند یک استادیوم می ساختند! وقتی در یک هفته ورزشگاه آزادی را خراب کردند پس می تواننددر ۳ هفته ورزشگاه را بسازند! در این یک هفته ای که لیگ را عقب انداختند چه چیزی را درست کردند؟ موضوع دیگر درباره آقای درویش است. اگر بهانه سکو بیاورند تا هفته هشتم بدون تماشاگر بازی می کنیم. از آقای درویش خواهش می کنم فکری کند. ما میزبانی در آزادی را نمی خواهیم. دوست داریم هواداران کنار ما باشند. از تیمی که سال گذشته سه بار قهرمان شده است، این‌طور در بازی اول استقبال می‌شود؟ بازی امروز ما با آلومینیوم هیچ فرقی با بازی‌های دوستانه‌مان با شمس آذر و پیکان نداشت.

بیرانوند ادامه داد: می روند متمم هایی برای قرارداد بازیکنان گیر می آورند. به جای این کارها استادیوم را درست کنید. تیمی که سال قبل ۳ قهرمانی آورده باید در این شرایط بازی کند؟ این بازی با بازی دوستانه برای ما فرقی نداشت. آقای تاج، قربانت بروم! شما چطور به خودتان اجازه دادی که بازی اول لیگ برای تیمی که سه قهرمان آورده است را اینطور برگزار کنی؟ این چه نظم و انضباطی است؟ درویش اصلا کوتاه نیاید. هفته سوم با ذوب آهن اینجا بازی نمی کنیم. چمن اینجا هم به درد ما نمی خورد. چمن شهرهای بیرون تهران بهتر از آزادی است. درخواست من از درویش این است جایی بازی کنیم که هوادار بیاید.

دروازه بان پرسپولیس گفت: همه بازیکنان در رختکن گفتیم که هفته سوم در استادیوم آزادی بازی نمی کنیم. ما با هوادار می خواهیم نتیجه بگیریم. در نیمه دوم دیدید آلومینیوم چه فشاری روی ما آورد. حمایت آنها به ما انگیزه می دهد.

بیرانوند به کمیته انضباطی احضار شد

علیرضا بیرانوند بابت اظهاراتش بعد از اولین دیدار پرسپولیس برابر آلومینیوم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته انضباطی،علیرضا بیرانوند به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی و به جهت ادای پاره‌ای از توضیحات به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

بیرانوند بعد از دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک با اشاره به شرایط ورزشگاه آزادی از مهدی تاج انتقاد کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.