تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1402 - 7:54
کد خبر : 149211

حق با یحیی بود!

حق با یحیی بود!

آرمان شرق-گروه ورزش:یحیی گل محمدی در اظهاری نظری که اخیرا داشت گفت: ظاهرا مشکل پرسپولیس من بودم چرا که بعد از رفتنم هم اردوی خارجی برگزار شد و هم بازیکنان خوبی جذب شدند.حق با گل محمدی است. مدیریت باشگاه پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی در فصل نقل و انتقالات زمستانی داشت و بازیکنان خوبی راهی تیم شده اند.پرسپولیس در میانه میدان، خط حمله و دفاع چپ مشکل داشت و با جذب ستاره های مثل عبدالکریم حسن ، اورنوف، محمد خدابنده لو، ابوالفضل بابایی و عیسی آل کثیر به خوبی این مشکلات حل شده است.

حق با یحیی بود!

شفقنا- یحیی گل محمدی در روزهای اخیر در اظهار نظری گفت که با رفتن او مشکلات پرسپولیس حل شد و به نظر می رسد که حق با سرمربی سابق بود.

به گزارش شفقنا ورزشی، یحیی گل محمدی شوک بزرگ هفته پایانی نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر بود.

یحیی بعد از تساوی برابر مس رفسنجان از هدایت پرسپولیس استعفا داد و رضا درویش که به نظر می رسید با این سرمربی پرافتخار مشکل داشت فورا استعفای او را قبول کرد تا یحیی بعد از ۵ سال حضور در سرخ پوشان و کسب افتخارات زیادی تیم را ترک کند.

یحیی گل محمدی در اظهاری نظری که اخیرا داشت گفت: ظاهرا مشکل پرسپولیس من بودم چرا که بعد از رفتنم هم اردوی خارجی برگزار شد و هم بازیکنان خوبی جذب شدند.

حق با گل محمدی است. مدیریت باشگاه پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی در فصل نقل و انتقالات زمستانی داشت و بازیکنان خوبی راهی تیم شده اند.

پرسپولیس در میانه میدان، خط حمله و دفاع چپ مشکل داشت و با جذب ستاره های مثل عبدالکریم حسن ، اورنوف، محمد خدابنده لو، ابوالفضل بابایی و عیسی آل کثیر به خوبی این مشکلات حل شده است.

جدایی شهاب زاهدی از پرسپولیس تا حدود زیادی قطعی شده است و اگر سرخ پوشان بتوانند در ادامه فصل نقل و انتقالات زمستانی یک مهاجم جدید جذب کنند درویش نمره قبولی را خواهد گرفت و سرخ پوشان بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات خواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.