تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1402 - 8:56
کد خبر : 149718

جهش بزرگ فخوز در درآمدزایی

جهش بزرگ فخوز در درآمدزایی

آرمان شرق-گروه اقتصاد: نگاهی به عملکرد فولاد خوزستان در بهمن امسال نشان می‌دهد، تولید و فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته افزایش و در مقایسه با بهمن سال ۱۴۰۱ کاهش داشته است. هرچند رشد نرخ فروش محصولات فخوز طی یک سال گذشته سبب شد تا درآمد ماهانه فولاد خوزستان در این ماه، رشد قابل قبولی داشته باشد.

جهش بزرگ فخوز در درآمدزاییجهش بزرگ فخوز در درآمدزایی / تناژ فروش فولاد خوزستان صعودی شد

 تجارت‌نیوز– بررسی گزارش فعالیت ماهانه فولاد خوزستان در بهمن‌ماه امسال حکایت از آن دارد که شرکت در این ماه موفق به تولید ۹۷۳ هزار و ۳۷۹ تن از محصولات خود نظیر بلوم، بیلت و اسلب شده است.

مقایسه این رقم با تولیدات دی ۱۴۰۲ و بهمن ۱۴۰۱ ارقام متفاوتی را مخابره می‌کند. به نحوی که تناژ تولید فخوز در این ماه نسبت به بهمن سال گذشته، حدود ۱۱ درصد پایین آمده است. در مقابل اما این عدد، نسبت به ماه گذشته یعنی دی، بالغ بر ۳.۸۲ درصد افزایش داشته است.

تناژ فروش فخوز صعودی شد

تناژ تولید فولاد خوزستان در بهمن‌ماه امسال نسبت به دی افزایش و در مقایسه با بهمن ۱۴۰۱ کاهش داشته است. این روند در فروش شرکت نیز دیده شده است؛ به طوری که فولاد خوزستان در بهمن‌ماه موفق شد ۴۰۵ هزار و ۷۵۴ تن از محصولات خود را به فروش برساند.

این عدد در مقایسه با فروش ۲۸۹ هزار و ۹۲۸ تنی شرکت در دی با رشد ۴۰ درصدی روبه‌رو شده است. در مقابل اما تناژ فروش شرکت نسبت به بهمن سال گذشته ۰.۰۶ درصد کاهش داشته است. درآمد ماهانه فخوز بر مدار صعودی قرار گرفت

نگاهی به صورت‌های مالی فولاد خوزستان نشان می‌دهد، افزایش تناژ فروش شرکت نسبت به دی سبب رشد درآمد ماهانه فخوز شده است. به نحوی که درآمد شرکت از پنج هزار و ۲۳۸ میلیارد تومان در دی با رشد ۴۷.۴۳ درصدی به هفت هزار و ۷۲۲ میلیارد تومان در بهمن رسیده است.

لازم به ذکر است رقم فروش فخوز در بهمن سال گذشته چهار هزار و ۹۹۴ میلیارد تومان ثبت شده بود. به این ترتیب درآمد فخوز در بهمن امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۵۵ درصد افزایش داشته است. این افزایش عمدتا به دلیل رشد نرخ فروش شرکت طی یک سال اخیر بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.