تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1402 - 10:33
کد خبر : 146036

جزییات دیدارهای «علی لاریجانی» با «رهبر انقلاب»

جزییات دیدارهای «علی لاریجانی» با «رهبر انقلاب»

آرمان شرق-گروه سیاست:آقای لاریجانی فعالیت سیاسی نمی‌کند. تمرکزش در تدریس است. بعضاً از یافته‌های علمی خودش برای نظریه‌پردازی در حوزه حکمرانی مطالبی می‌نویسند و بعضاً بنا به مأموریتی که از سوی مقام معظم رهبری دارند، بنا به صلاح‌دید حضرت آقا، خدمت ایشان می‌رسند. تقریباً هر دو هفته یکبار، ساعتی خدمت ایشان هستند.

جزییات دیدارهای «علی لاریجانی» با «رهبر انقلاب»

 

آرمان امروز: «منصور حقیقت‌پور»، سیاستمدار و نمانیده ادوار مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که شما بهتر می‌دانید که «علی لاریجانی» لیست می‌دهند یا نه. سؤال این است اگر بخواهد لیست بدهد، مثلاً برای تهران ۳۰ نفر در بین ثبت‌نامی‌ها دارد؟ گفت: «۳۰ نفر؟. الآن بالقوه ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر از کاندیدای انتخابات مجلس در بین ثبت‌نامی‌ها که نماینده اداور که هستند که می‌توانند افراد مورد حمایت آقای لاریجانی باشند. البته بستگی دارد باید ببینیم کدام‌یک از این عزیزان تائید می‌شوند. بعضی از این آدم‌ها اگر تأیید صلاحیت شوند, بیایند رأی شان بالای ۱۰۰ هزار است. یعنی اگر از این ۵۰۰ نفر تعداد قابل‌توجهی بیایند به رأی دهندگان اضافه خواهد شد.» او با اشاره به ۵۰۰- ۶۰۰ نفر از افراد نزدیک به آقای لاریجانی که وارد میدان انتخابات شدند ادامه داد: «تفکراتشان را قبول دارند. یا در گذشته رفیقشان بودند.

برخی مثلاً آقایان پزشکیان، مطهری، جعفرزاده ایمن‌آبادی یا نادر قاضی‌پور. اینها هر کدام حداقل ۱۰۰ هزار رأی دارند و اگر تائید شوند حداقل ۵۰۰ هزار نفر به تعداد رأی دهندگان اضافه خواهد شد. شما اگر بخواهید مشارکت زیاد باشد اینها را تأیید کنید که ۵۰۰ هزار رأی به جمهوری اسلامی اضافه شود. نمی‌دانم که آقای لاریجانی می‌خواهد لیست بدهد یا نه. اما فکر می‌کنم اگر شورای نگهبان کریمانه برخورد کند و بی‌دلیل یک سری از افراد و رفقای آقای لاریجانی را حذف نکند مشارکت بیشتر می‌شود و آقای لاریجانی هم فعال‌تر می‌شود. شورای نگهبان می‌تواند تولید رقابت کند و شور و اشتیاق انتخاباتی را بیشتر کند. آقای لاریجانی فعالیت سیاسی نمی‌کند. تمرکزش در تدریس است. بعضاً از یافته‌های علمی خودش برای نظریه‌پردازی در حوزه حکمرانی مطالبی می‌نویسند و بعضاً بنا به مأموریتی که از سوی مقام معظم رهبری دارند، بنا به صلاح‌دید حضرت آقا، خدمت ایشان می‌رسند. تقریباً هر دو هفته یکبار، ساعتی خدمت ایشان هستند. من کیسه‌ای برای مجلس ندوختم. فقط برایم سخت بود مجدد از اردبیل بیایم چون هم هزینه بالا دارد و ۱۰ و ۱۵ میلیارد تومان خرج می‌خواهد ما نداریم بدهیم و دو بار هم از اردبیل آمده بودم و این بار تصمیم گرفتم از تهران بیاییم و شاید هم ادامه ندهم.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.