تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1401 - 10:26
کد خبر : 125254

تونل وحشت سه مدعی قهرمانی فوتبال ایران

تونل وحشت سه مدعی قهرمانی فوتبال ایران

آرمان شرق-گروه ورزش:سرخ‌پوشان تهرانی دوران بحرانی را به دست فراموشی سپردند و با حذف سپاهان از جام حذفی و عبور از سد نفت مسجدسلیمان، دوباره در شرایط مساعدی قرار گرفته‌اند. شاگردان یحیی گل‌محمدی حالا باید ۲ مسابقه‌ی فوق‌العاده سخت را پشت سر بگذارند. آنها در گام نخست به تبریز می‌روند تا برابر تیم اماده‌ی تراکتور صف‌آرایی کنند

تونل وحشت سه مدعی قهرمانی فوتبال ایران

 ایرنا- سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال تا پایان سال ۱۴۰۱ باید ۲ بازی حساس را به انجام برسانند که می‌تواند تکلیف خیلی چیزها را مشخص کند.

 با توقف سپاهان و استقلال و پیروزی استقلال، رقابت در صدر جدول به اوج خود رسید و فاصله‌ی تیم‌ها کمتر شد. تا پایان سال ۱۴۰۱ قرار است ۲ مسابقه‌ی دیگر نیز به انجام برسد و هفته‌های بیست و دوم و بیست و سوم برگزار شود. ۲ مسابقه‌ای که می‌تواند تکلیف خیلی چیزها را مشخص کند.

سپاهان: ۴۳ امتیاز

طلایی‌پوشان پس از توقف برابر آلومینیوم اراک، حالا پرسپولیس را در یک امتیازی خود می‌بینند. شاگردان ژوزه مورایس برای حفظ صدر باید در ۲ بازی بعدی حداکثر امتیازات را به دست بیاورند. آنها ابتدا در خانه میزبان تیم سرسخت هوادار هستند و در ادامه باید به تهران بیایند تا در ورزشگاه ازادی فینالی زودرس را با پرسپولیس به انجام برسانند. آنها می‌خواهند انتقام باخت برابر این تیم در جام حذفی را هم بگیرند. سپاهان در دور رفت از این ۲ بازی چهار امتیاز دشت کرد.

 

پرسپولیس: ۴۲ امتیاز

سرخ‌پوشان تهرانی دوران بحرانی را به دست فراموشی سپردند و با حذف سپاهان از جام حذفی و عبور از سد نفت مسجدسلیمان، دوباره در شرایط مساعدی قرار گرفته‌اند. شاگردان یحیی گل‌محمدی حالا باید ۲ مسابقه‌ی فوق‌العاده سخت را پشت سر بگذارند. آنها در گام نخست به تبریز می‌روند تا برابر تیم اماده‌ی تراکتور صف‌آرایی کنند و در ادامه آماده‌ی پذیرایی از سپاهان شوند. شکست مقابل تی‌تی‌ها می‌تواند از این جهت بسیار سنگین باشد که امکان افزایش تیم‌های مدعی را به دنبال خواهد داشت. پرسپولیس در دور رفت در این ۲ مسابقه فقط یک امتیاز به دست آورد.

 

استقلال: ۴۰ امتیاز

در قائمشهر شاهد سکته‌ی تیم آماده‌ی ساپینتو بودیم. آنها در نیم‌فصل دوم پس از باخت به سپاهان، چهار برد شیرین را به ارمغان آوردند و علی‌رغم نمایش خوب برابر نساجی فقط با یک امتیاز به خانه برگشتند. حالا آنها باید در ۲ بازی پیش رو جبران مافات کنند. ۲ مسابقه‌ای که به هیچ‌وجه ساده نیست و ریکاردو باید رو در روی ۲ استقلالیِ سابق قرار بگیرد. آنها ابتدا در هفته‌ی بیست و دوم میزبان گل‌گهر سیرجان هستند و در هفته‌ی بعدی می‌بایست به اهواز بروند و مقابل فولاد صف‌آرایی کنند. جدال با امیر قلعه‌نویی و علیرضا منصوریان فارغ از قدرت نفریِ این ۲ تیم به جذابیت بازی می‌افزاید. گل‌گهر نیز اگر بتواند از سد استقلال بگذرد، رسما به جرگه‌ی مدعیان اضافه می‌شود. آبی‌ها در دور رفت از این ۲ مسابقه چهار امتیاز را مال خود کردند.

 

اگر بنا باشد که بازهم همان امتیازات برای سه تیم مدعی رقم بخورد جدول تا پایان سال ۱۴۰۱ به این ترتیب می‌شود: سپاهان ۴۷، استقلال ۴۴ و پرسپولیس ۴۳.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.