تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 16:20
کد خبر : 35699

تلفات سنگین نیروهای متجاوز به یمن

تلفات سنگین نیروهای متجاوز به یمن

آرمان شرق: ۱۸۰ نفر از مزدوران عربستانی به هلاکت رسیدند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا ۲۰ خودروی نظامی از جمله زره پوش آمریکایی ‘اشکوش’ و مهمات متجاوزان در جبهه الدریهمی در ساحل غربی منهدم شد. یکصد نفر از نیروهای متجاوز به یمن در جبهه الدریهمی و ۳۲ نفر دیگر از آنها در

آرمان شرق: ۱۸۰ نفر از مزدوران عربستانی به هلاکت رسیدند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا ۲۰ خودروی نظامی از جمله زره پوش آمریکایی ‘اشکوش’ و مهمات متجاوزان در جبهه الدریهمی در ساحل غربی منهدم شد.
یکصد نفر از نیروهای متجاوز به یمن در جبهه الدریهمی و ۳۲ نفر دیگر از آنها در جبهه های التحیتا، الفازه و الجبلیه زخمی شدند و بر اساس اعلام ارتش یمن، اجساد ۱۴۳ مزدور که در میان آنها چند فرمانده نیز وجود دارد به سردخانه بیمارستان های عدن، الخوخه و المخا منتقل شده است.
منبع وزارت دفاع یمن افزود: عملیات ارتش و کمیته های مردمی در اطراف شهر الدریهمی با حمایت قبایل ‘تهامه’ صورت گرفت و با وجود بمباران هوایی متجاوزان، خسارات سنگینی به آنها وارد شد.
دشمن متجاوز پس از شکست در پیشروی به سمت حومه شهر الدریهمی با حمله به مناطق مسکونی پرجمعیت این شهر، درصدد تلافی شکست بود اما نتوانست اجساد کشته ها و زخمی های خود را از میدان های جنگ منتقل کند.

** کشته شدن ۶ غیرنظامی در بمباران ‘حجه’
خبرنگار شبکه خبری المسیره همچنین گزارش داد: بمباران هوایی امروز به مناطق مسکونی شهر ‘حجه’ توسط نیروهای متجاوز، منجر به شهادت ۶ غیرنظامی شد.
ناوچه های متجاوز عربستانی نیز مناطق مسکونی روستای ‘الساده’ در استان حجه را هدف قرار دادند که بر اثر آن چندین خانه در این روستا ویران شد.
عربستان از ششم فروردین سال ۱۳۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن به عنوان فقیرترین کشور خاورمیانه با هدف بازگرداندن رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت آغاز کرد.
ائتلاف عربی گرچه تا کنون به هدف خود دست نیافته اما با ویران کردن زیرساخت های یمن، مرگ و زخمی شدن حدود ۴۰ هزار یمنی را رقم زده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.