تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1397 - 9:34
کد خبر : 35114

تصادف بسیار شدید و مرگبار در جاده ساوه / تصاویر

تصادف بسیار شدید و مرگبار در جاده ساوه / تصاویر

آرمان شرق:تصادف شدید دو خودرو در محور تهران به ساوه . به گزارش آرمان شرق سید جلال ملکی در گفت‌وگو پویا با اعلام خبر تصادف مرگبار در اتوبان تهران ـ ساوه درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۶:۴۲ صبح امروز حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران ـ ساوه،  بعد از عوارضی آخر، نرسیده به

آرمان شرق:تصادف شدید دو خودرو در محور تهران به ساوه .

به گزارش آرمان شرق سید جلال ملکی در گفت‌وگو پویا با اعلام خبر تصادف مرگبار در اتوبان تهران ـ ساوه درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۶:۴۲ صبح امروز حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران ـ ساوه،  بعد از عوارضی آخر، نرسیده به بزرگراه آزادگان به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی نیسان حامل تانکر شیر کنار بزرگراه به دلیل نامشخصی متوقف بوده و راننده در آن حضور داشت که به یکباره یک دستگاه خودروی نیسان دیگر از راه رسیده و به شدت با قسمت عقب این خودرو برخورد کرده بود.

وی با بیان اینکه در هر دو خودرو فقط رانند حضور داشت، خاطرنشان کرد: نیسان دوم خالی از بار بود و در اثر این حادثه راننده خودرو پارک شده (مردی حدوداً چهل ساله) داخل اتاقک ویران شده خودرو محبوس بود که آتش‌نشانان وی را خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند و مشخص شد این فرد براثر شدت جراحات وارده جان باخته است.

ملکی افزود: راننده دوم (مرد حدوداً سی ساله)نیز براثر این حادثه شدیداً دچار مصدومیت شده که برای انتقال به مرکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: در نهایت محل حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده، خودروها به محل امنی منتقل شد و در ساعت ۷:۲۱ عملیات به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.