تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1397 - 10:57
کد خبر : 37213

تصادف بسیار شدید خودروی پراید / تصویر

آرمان شرق:مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات مصدومان حادثه تصادف شب گذشته در شهر کرمان خبر داد. به گزارش آرمان شرق “علی عسکری”در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۲۱ و ۴۳ دقیقه چهارم شهریور  ماه از تصادف یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پراید

آرمان شرق:مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات مصدومان حادثه تصادف شب گذشته در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش آرمان شرق “علی عسکری”در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۲۱ و ۴۳ دقیقه چهارم شهریور  ماه از تصادف یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پراید در بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی مطلع  شدیم.

وی ادامه داد: با توجه به شدت حادثه محبوس شدن سرنشینان و احتمال حریق خودروهای حادثه دیده وجود داشت لذا بلافاصله تیم اطفاء حریق، امداد و نجات سازمان آتش نشانی  از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان اظهار کرد: با توجه به مصدوم شدن ۱۰ نفر از سرنشینان هر دو خودرو آتش‌نشانان بدون اتلاف وقت اقدام به ایمن‌سازی محل حادثه و خروج مصدومان و با انجام موارد ایمنی از حریق احتمالی هر دو خودرو جلوگیری کردند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.