تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 0:31
کد خبر : 137780

ترکیب پرسپولیس برابر فولاد خوزستان / احتمال چند تغییر

ترکیب پرسپولیس برابر فولاد خوزستان / احتمال چند تغییر

آرمان شرق-گروه ورزش: گل محمدی می خواهد از گولسیانی به جای پورعلی گنجی از مسعود ریگی به جای سروش رفیعی و از محمد عمری هم به جای شهاب زاهدی استفاده کند. حتی این احتمال هم وجود دارد بازیکنان دیگری هم در ترکیب جابه جا شوند ولی تا این لحظه حداقل ۳ تغییر در ترکیب پرسپولیس قطعی است.یحیی با این تصمیم نشان خواهد داد که از چند ستاره تیمش راضی نیست و می خواهد با نیمکت نشین کردن آن ها در بازی با فولاد اهواز تلنگری به آن ها بزند.

ترکیب پرسپولیس برابر فولاد خوزستان / احتمال چند تغییر

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان با یک تغییر کوچک!

چهارشنبه آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر در شهر اهواز و بین دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان برگزار خواهد شد.

درآستانه بازی دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان خبر می‌رسد که یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است یک تغییر کوچک در ترکیب اصلی تیمش بدهد. پرسپولیس احتمالا با نفرات زیر برابرتیم بحران زده خوزستانی صف آرایی می‌کند.

دروازه‌بان؛ همان همیشگی!

تنها دروازه‌بان موجود در اردوی قرمزها، شماره یک تیم ملی است. علیرضا بیرانوند در ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر فقط یک گل آن هم از طرف همبازی خودش سروش رفیعی دریافت کرده و دوست ندارد در اهواز گل بخورد. هرچند علیرضا بیرانوند در بازی مقابل فولاد خوزستان کار سختی در پیش دارد.

دفاع میانی؛ زوج گرجی و خوزستانی

اگر هم شایعات مربوط به درگیری یحیی گل محمدی و مرتضی پورعلی گنجی در رختکن پرسپولیس کذب باشد باز هم این مدافع ملی پوش در اهواز باید روی نیمکت بنشیند! براساس اخبار منتشر شده از سوی باشگاه پرسپولیس، پورعلی گنجی مصدوم بوده و اغلب تمرینات هفته تیمش را از دست داده است. بنابراین محمدحسین کنعانی زادگان که اصالت خوزستانی دارد و با گرمای اهواز آشناست به همراه آخرین گلزن پرسپولیس در لیگ برتر یعنی گئورگی گولسیانی زوج مرکز خط دفاع پرسپولیس را تشکیل خواهند داد.

دفاع راست؛ دانیال بی جانشین!

چه بسا اگر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس، مدافع راست مطمئنی در اختیار داشت با توجه به نمایش ضعیف دانیال اسماعیلی فرمقابل ذوب آهن اصفهان، او را در اهواز نیمکت نشین می‌کرد. با این وجود ذخیره اسماعیلی فر مدافع تاجیکستانی پرسپولیس وحدت هنانوف است که او در فاز دفاعی قوی است اما در فاز تهاجمی خیلی کارآیی ندارد. برهمین اساس باز هم دانیال اسماعیلی فر برابر فولاد خوزستان در سمت راست خط دفاعی سرخپوشان تهرانی به میدان خواهد رفت.

دفاع چپ؛ علی نعمتی کارراه انداز اما بی ادعا

کم نوسان ترین بازیکن پرسپولیس در ۳ هفته گذشته لیگ برتر، علی نعمتی بوده است. مدافع چپ پا و بی ادعای سرخ‌ها که در هفته‌های گذشته کار یحیی گل محمدی و تیمش را راه انداخته است. نعمتی که پست اصلی اش دفاع میانی است به عنوان مدافع چپ هم گل سه امتیازی زده و هم در امور دفاعی و تهاجمی یار و یاور تیمش بوده است. در حال حاضر یحیی گل محمدی به هیچ بازیکن دیگری غیر از علی نعمتی برای بازی در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس حتی فکر هم نمی‌کند!

میلاد سرلک؛ سرباز در خدمت!

هافبک دفاعی پرسپولیس مجوز یک ماهه گرفته است تا به خدمت سربازی نرود. همه امید میلاد سرلک همین بازی با فولاد خوزستان است که با درخشش در آن توجه امیرقلعه نویی را به خود جلب کند. عدم دعوت شماره ۱۰ پرسپولیس به تیم ملی به معنای خداحافظی ۲ ساله با پرسپولیس و لیگ برتر و رفتن به خدمت سربازی است. سرلک تنها هافبک دفاعی پرسپولیس در دیدار با فولاد خوزستان است که باید در گرمای اهواز با هافبک‌ها و بازیکنان حریف وسط زمین مثل یک سرباز بجنگد و به تیمش کمک کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان با یک تغییر کوچولو!

هافبک تهاجمی؛ سروش و جبران یک اشتباه

گل به خودی که سروش رفیعی در دیدار با ذوب آهن اصفهان به پرسپولیس زد شاید هر ۱۰ سال یک بار در فوتبال ما تکرار شود اما این اتفاق رُخ داد. شماره ۷ پرسپولیس در رختکن از کادرفنی و همبازیانش عذرخواهی کرد و سپس با انتشار یک متن از هواداران تیمش معذرت خواست. او حالا در اهواز این فرصت را دارد که اشتباه هفته گذشته را با یک پاس گل یا گل جبران کند. فراموش نباید کرد که سروش رفیعی سابقه بازی در فولاد خوزستان را داشته و به خوبی با جو ورزشگاه اهواز آشناست.

هافبک راست؛ شماره ۲۱ ساروی

سعید صادقی هم میخ خود را در پرسپولیس محکم کوبیده است هرچند حالا یاسین سلمانی به عنوان یک جوان تکنیکی و خوش روحیه، پشت سر صادقی دیده می‌شود. امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس نیز مصدومیت را پشت سرگذاشته و آماده بازی در اهواز است اما شکی نیست انتخاب اول یحیی گل محمدی، پسر شماره ۲۱ و ساوری است. سعید صادقی اگر خودش باشد می‌تواند نقشی تعیین کننده در اهواز بازی کند و حتی یکی از گلزن‌های این دیدار لقب بگیرد. یحیی گل محمدی روی این هافبک تکنیکی و باهوش حساب زیادی باز کرده است.

هافبک چپ؛ ستاره مورد علاقه یحیی گل محمدی

اگر از یحیی گل محمدی اسم ستاره پرسپولیس را بپرسید، حتم داشته باشید او اسم مهدی ترابی را می‌آورد. شماره ۹ پرسپولیس در هفته‌های گذشته نیز نمایش خوبی ارائه داد اما با بدشانسی نتوانست گلی به ثمر برساند. مهدی ترابی هم یکی از بازیکنان مهم و کلیدی پرسپولیس در اهواز است که می‌تواند گلزن بازی لقب گرفته یا پاس گل بدهد. ترابی فصل گذشته ستاره درخشان تیمش بود که بیشترین نقش را در قهرمانی پرسپولیس داشت و این فصل هم قصد دارد همان نقش را بازی کند.

مهاجم سایه؛ ستاره سربه زیر!

هرمربی آرزو دارد یکی مثل وحید امیری را در ترکیب خودش داشته باشد. پست اصلی کاپیتان پرسپولیس هافبک و وینگر چپ است اما در این سال‌ها به عنوان مدافع چپ و فروارد نیز بازی کرده است. از نیم فصل دوم فصل گذشته و همین فصل جدید اما یحیی گل محمدی پُست جدیدی برای وحید امیری تعریف کرده است. وحید امیری به عنوان مهاجم سایه وظیفه دارد بدود و بجنگد و جلوی بازیسازی مدافعان حریف را بگیرد. در عین حال کاپیتان پرسپولیس با توجه به نفس چاقی که دارد به کمک خط میانی آمده و نیم نگاهی هم به گلزنی و تغذیه مهاجم کناری خودش دارد. او ستاره خوش اخلاق و سربه زیر پرسپولیس است.

مهاجم نوک؛ یک فرصت دیگر برای شهاب

شاید بازی با فولاد خوزستان آخرین فرصت خرید تازه وارد پرسپولیس برای گلزنی باشد. مهاجمی که دو فصلی می‌شد پرسپولیس دنبالش بود اما نمی‌توانست او را بخرد. شهاب زاهدی در ۳ بازی گذشته نمایش مأیوس کننده ای داشته و موفق به گلزنی نشده است. شاید بازی با فولاد خوزستان بخت او را باز کرده و بتواند با گلزنی در این دیدار هم به پرسپولیس کمک کند و هم این بار سنگین را از روی دوش خودش بردارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس؛ علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و شهاب زاهدی.

احتمال چند تغییر

زلزله شدید در پرسپولیس!

به گزارش ۹ صبح، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از توقف مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی، این هفته هم یک بازی سخت مقابل فولاد دارد. هرچند فولاد شرایط خوبی ندارد ولی بازی مقابل این تیم مخصوصا در اهواز کار راحتی برای یحیی و تیمش نخواهد بود.

بازیکنان پرسپولیس در بازی مقابل ذوب آهن نمایش خوبی نداشتند و یحیی از چند بازیکن تیمش اصلا راضی نبود. از همین رو برای بازی فردا شاهد چند تغییر در ترکیب پرسپولیس خواهیم بود و چند ستاره پرسپولیس نیمکت نشین خواهند شد.

شنیده ها حاکی از آن است که یحیی گل محمدی می خواهد از گولسیانی به جای پورعلی گنجی از مسعود ریگی به جای سروش رفیعی و از محمد عمری هم به جای شهاب زاهدی استفاده کند. حتی این احتمال هم وجود دارد بازیکنان دیگری هم در ترکیب جابه جا شوند ولی تا این لحظه حداقل ۳ تغییر در ترکیب پرسپولیس قطعی است.

یحیی با این تصمیم نشان خواهد داد که از چند ستاره تیمش راضی نیست و می خواهد با نیمکت نشین کردن آن ها در بازی با فولاد اهواز تلنگری به آن ها بزند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.