ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر، فردا سه‌شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم استقلال خوزستان خواهد رفت.

سرخ‌پوشان پایتخت روز پنج‌شنبه گذشته در یک دیدار حساس و جنجالی به مصاف رقیب دیرینه خود استقلال تهران رفت که در پایان این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. سرخ‌پوشان در یک هفته اخیر درگیر حواشی عجیب و غریب تقابل خود برابر استقلال بودند.

پرسپولیس در ۵ بازی اخیر خود در رقابت‌های لیگ برتر تنها در هفته دوازدهم موفق شد با تک گل مهدی ‌ترابی هوادار تهران را شکست دهد و در ۳ بازی برابر حریفان خود به تساوی رسیده و در دیداری ۶ امتیاز نیز برابر سپاهان اصفهان شکست خورد. این تیم هم‌اکنون با ۲۱ امتیاز در رده سوم رده‌بندی قرار دارد و شاگردان گل‌محمدی برای جبران نتایج ضعیف خود در هفته‌های اخیر محکوم به شکست برابر استقلال خوزستان هستند.

در مقابل استقلال خوزستان علی‌رغم نمایش نسبتا خوبی که از نظر فنی در ۱۲ هفته گذشته داشته، اما بدون برد و با کسب ۴ امتیاز در قعر جدول قرار گرفته و وضعیت در اردو خوزستانی‌ها قرمز است.

این تیم در این فصل به جز کسب نتیجه مساوی برابر شمس‌آذر قزوین،‌ ملوان بندرانزلی، صنعت نفت‌آبادان و گل‌گهر سیرجان در سایر دیدارها برابر حریفان خود شکست خورده است. شاگردان سیروس پورموسوی در بازی با پرسپولیس انگیزه‌های جالب توجهی دارند و به دنبال نخستین برتری خود در رقابت‌های لیگ آنهم برابر مدافع عنوان قهرمانی هستند.

گل‌محمدی در این بازی همانند ۱۱ بازی قبلی پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر علیرضا بیرانوند را در قفس توری خواهد داشت. بیرانوند در این دیدار در تلاش است تا هفتمین کلین‌شیت فصل خود را به ثبت برساند. محمدحسین کنعانی‌زادگان و گئورگی گولسیانی زوج خط دفاعی سرخ‌پوشان در این بازی خواهند بود. علی نعمتی نیز در این بازی در سمت چپ خط دفاعی قرار خواهد گرفت. با توجه به مصدومیت دانیال اسماعیلی‌فر در دربی و خروج و از زمین، وحد هنانوف در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس در این بازی قرار خواهد گرفت.

مسعود ریگی و میلاد سرلک همچون بازی با استقلال نیز در این دیدار در میانه میدان قرار خواهند گرفت. سروش رفیعی جلوتر از این دو بازیکن مسئولیت طراحی حملات پرسپولیس را برعهده خواهد داشت. مهدی ترابی و سعید صادقی اگرچه در هفته‌های اخیر نتوانستند نمایش جالب توجهی داشته باشند اما در این بازی نیز در بال چپ و راست این تیم قرار دارند و مسئول طراحی حملات پرسپولیس از جناحین هستند.

شهاب زاهدی نیز که با ۴ گل زده بهترین گلزن سرخ‌پوشان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر محسوب می‌شود در نوک خط حمله قرار دارد و امید نخست پرسپولیسی‌ها برای گلزنی در این دیدار است.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند – محمدحسین کنعانی‌زادگان – گئورگی گولسیانی – وحدت هنانوف – علی نعمتی – مسعود ریگی – میلاد سرلک – سروش رفیعی – سعید صادقی – مهدی ترابی – شهاب زاهدی