تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1402 - 17:47
کد خبر : 148211

ترکیب تیم ملی برای عبور از قطر

ترکیب تیم ملی برای عبور از قطر

آرمان شرق-گروه ورزش:تیم ملی فوتبال ایران پس از نمایش موفق و پیروزی ارزشمند اخیرش مقابل ژاپن که منجر شد به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کند، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در ورزشگاه الثمامه دوحه در این مرحله مقابل تیم قطر قرار می‌گیرد و به دنبال فینالیست شدن است.

ترکیب تیم ملی برای عبور از قطر

ترکیب تیم ملی مقابل قطر اعلام شد

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال ایران پس از نمایش موفق و پیروزی ارزشمند اخیرش مقابل ژاپن که منجر شد به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کند، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در ورزشگاه الثمامه دوحه در این مرحله مقابل تیم قطر قرار می‌گیرد و به دنبال فینالیست شدن است.

علیرضا بیرانوند مرد شماره یک تیم ملی ایران است که مثل همیشه در ترکیب حضور دارد و می‌خواهد با درخشش مقابل قطر عامل صعود به فینال جام ملت‌های آسیا شود و دومین کلین‌شیت خود را ثبت کند.

زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده که در دو دیدار گذشته نمایش موثری مقابل سوریه و ژاپن داشتند، دست نخورده و امیر قلعه‌نویی به دنبال درخشش این دو بازیکن برابر ستاره‌های خط حمله قطر است تا دروازه بیرانوند خیلی تهدید نشود.

رامین رضاییان وظیفه سنگینی در سمت راست خط دفاعی دارد و باید مقابل نفوذهای اکرم عفیف، بازیکن خوش تکنیک عنابی‌ها ایستادگی کند و امیدوار است نمایش خوبی با حضور دوباره‌اش در ترکیب داشته باشد.

احسان حاج‌صفی که در دیدار گذشته تیم ملی مقابل ژاپن نیمکت‌نشین بود، پس از یک مسابقه دوباره به جایگاه اصلی خود برگشته و جای میلاد محمدی را در سمت چپ خط دفاعی گرفته و کاپیتان ایران در بازی حساس امشب است.

تیم ملی ایران در دیدار مقابل ژاپن از سعید عزت‌اللهی و امید ابراهیمی در پست هافبک دفاعی استفاده کرد ولی برخلاف پیش‌بینی‌ها این دو بازیکن برای مسابقه با قطر هم دست نخوردند و به‌طور همزمان در ترکیب و خط میانی قرار گرفته‌اند تا یک عملکرد درخشان دیگر بر جای بگذارند.

1987269

علیرضا جهانبخش پس از زدن گل صعود و پیروزی مقابل ژاپن، جایگاهش را در پست وینگر راست تیم ملی ایران حفظ کرده و می‌خواهد بازهم بدرخشد و با پاس گل یا گلزنی برابر قطر، بازی خاطره‌انگیزی ثبت کند.

مهدی طارمی، مرد سه گله تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا پس از سپری کردن یک جلسه محرومیت و غیبت مقابل ژاپن، دوباره به جایگاه اصلی خود بازگشته و جای محمد محبی را گرفته که نکته جالب توجه برای او، بازی در پست وینگر چپ به جای مهاجم نوک در جدال مهم با عنابی‌ها است.

سردار آزمون که در دیدار مقابل ژاپن تک مهاجم تیم ملی بود، امشب هم به تنهایی در راس خط حمله ایران برابر قطر دیده می‌شود و می‌خواهد دوباره بدرخشد و دومین گل‌اش در جام ملت‌های آسیا را به ثمر رساند.

ترکیب تیم ملی ایران در مسابقه امشب مقابل قطر نسبت به دیدار گذشته برابر ژاپن دو تغییر داشته که احسان حاج‌صفی و مهدی طارمی دوباره به جمع ۱۱ نفر بازگشتند و جای میلاد محمدی و محمد محبی را گرفته‌اند.

سیدمجید حسینی و صادق محرمی مثل دیدارهای قبل به علت آسیب‌دیدگی دور از فهرست تیم ملی ایران مقابل قطر هستند و نام سامان فلاح هم در جمع نفرات ذخیره قرار نگرفته است.

ترکیب تیم ملی ایران مقابل قطر:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.