تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 - 16:21
کد خبر : 57413

برنامه سخنرانی علمای دینی در شبکه های سیما

برنامه سخنرانی علمای دینی در شبکه های سیما

آرمان شرق:شبکه‌های سیما در ایام ماه مبارک رمضان با پخش جلسات سخنرانی‌های علمای دینی و اندیشمندان، درباره اهمیت و قدر و منزلت این ماه مبارک مطالبی را برای پخش در نظر گرفته‌اند. به گزارش آرمان شرق و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، شبکه یک سیما قبل از خبر ساعت ۲۱ هر شب در ایام

آرمان شرق:شبکه‌های سیما در ایام ماه مبارک رمضان با پخش جلسات سخنرانی‌های علمای دینی و اندیشمندان، درباره اهمیت و قدر و منزلت این ماه مبارک مطالبی را برای پخش در نظر گرفته‌اند.

به گزارش آرمان شرق و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، شبکه یک سیما قبل از خبر ساعت ۲۱ هر شب در ایام ماه مبارک رمضان، سخنان آیت‌الله جوادی آملی را پخش می‌کند. ساعت ۸:۱۵ دقیقه هر روز هم روزه‌داران می‌توانند از سخنان آیت‌الله خوشوقت بهره‌مند شوند.

در شبکه دو سیما حجت الاسلام انصاریان در ساعت ۱۳:۲۰ دقیقه در باب فضیلت و اهمیت ماه مبارک رمضان سخنرانی می‌کند.

سخنرانی خطیبانی همچون آیت الله مدرسی و حجج الاسلام سیدمهدی میرباقری، سیدحمید میرباقری و عالی هر روز ساعت ۶ بامداد از شبکه سه سیما راهی آنتن می‌شود. این شبکه همچنین ساعت ۱۱ هر روز هم سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی را از حرم حضرت معصومه سلام الله پخش می‌کند.

شبکه چهار سیما هم سخنان آیت الله جوادی آملی را بعد از افطار و سخنرانی حجت الاسلام فاطمی نیا را صبح‌ها ساعت ۶ پخش می‌کند.

سخنرانی های حجت‌الاسلام پناهیان در شبکه پنج سیما هر روز ساعت ۱۶ پخش می‌شود. همچنین سخنرانی حجج الاسلام ماندگاری، علی پناه و عالی نیز ساعت ۲ بامداد از آنتن شبکه پنج راهی پخش می‌شود.

شبکه قرآن‌ و معارف سیما نیز در ساعت ۶:۴۵ دقیقه صبح سخنرانی مرحوم ایت الله مجتهدی تهرانی (ره) و ساعت ۷:۱۵ دقیقه صبح از مباحث تفسیری آیت الله جوادی آملی را پخش خواهد کرد. همچنین ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه هم آیت الله ناصری سخنانی با موضوع ماه رمضان و فلسفه روزه داری سخنرانی خواهد داشت.

سخنرانی مرحوم آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی ساعت ۱۶ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود. ساعت ۱ بامداد نیز سخنرانی خطیبانی همچون حجت‌ الاسلام سید مهدی میرباقری، انصاریان و رفیعی پخش خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.