تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1402 - 6:41
کد خبر : 140025

برتری آماری چشمگیر پرسپولیس: ۵۸ درصد مالکیت، ۱۶ شوت،۵۲۳پاس

برتری آماری چشمگیر پرسپولیس: ۵۸ درصد مالکیت، ۱۶ شوت،۵۲۳پاس

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس در این مسابقه فوتبال مالکانه‌اش را به رخ الدحیل کشید و ۵۸  درصد زمان بازی صاحب توپ بود. پرسپولیس در این بازی ۱۶ شوت زد که ۶ تا از آنها داخل چهارچوب بود. در حالی که الدحیل کلا ۶ تا شوت زد که فقط سه تا از آنها داخل چهارچوب بود و هیچ کدام هم شانس موقعیت گل حتم یبه شمار نمی‌رفت.

برتری آماری چشمگیر پرسپولیس: ۵۸ درصد مالکیت، ۱۶ شوت،۵۲۳پاس

پرسپولیس در دوحه فوتبالی ارائه کرد که همه منتقدان بازی با النصر و اشتباهات آن مسابقه را فراموش کردند ضمن اینکه آما رقابل توجهی هم از خود ثبت کرد.

آمار چشمگیر پرسپولیس: 58 درصد مالکیت، 16 شوت

 ورزش سه : پرسپولیس در این مسابقه فوتبال مالکانه‌اش را به رخ الدحیل کشید و ۵۸  درصد زمان بازی صاحب توپ بود. پرسپولیس در این بازی ۱۶ شوت زد که ۶ تا از آنها داخل چهارچوب بود. در حالی که الدحیل کلا ۶ تا شوت زد که فقط سه تا از آنها داخل چهارچوب بود و هیچ کدام هم شانس موقعیت گل حتم یبه شمار نمی‌رفت.
پرسپولیس ۶ شوت حریف را بلاک کرد و ۵ شوت هم از خارج از محوطه جریمه زد اما آمار حریف در هر دو آیتم ۱ بود.
شوت‌های پرسپولیس از داخل محوطه جریمه ۱۱ تا بود و برای الدحیل ۵ تا اما دقت شوت پرسپولیسی‌ها ۳۳ درصد و حریف ۵۰ درصد.
پرسپولیس در این مسابقه ۵۲۳ پاس داد که  ۸۵.۹ درصد دقیق بود اما الدحیل ۳۷۲ پاس داد که ۸۱ درصد دقت داشت. ۵۴ درصد پاس‌های پرسپولیس هم بلند بود و برای الدحیل ۵۱ درصد.
پرسپولیس ۱۳ ارسال داشت با دقت ۳۰.۸ درصدی داشت و الدحیل ۶ سانتر کرد با دقت ۳۳.۳ درصدی.

1934841

در فاز دفاع الدحیل شرایط بهتری داشت؛ ۱۵ تکل زد که ۷۳.۳ درصد آن صحیح بود اما بازیکنان پرسپولیس فقط ۵ تکل زدند که ۶۰ درصد آن سالم بود.
در پوشش هم آمار متفاوت دو تیم مشخص می‌کند الدحیل چقدر تحت فشار بوده است.الدحیل در این بازی ۲۲ پوشش داشت و پرسپولیس فقط ۹ تا.
در دوئل‌های انفرادی برتری با الدحیل بود که ۵۶.۳ درصد در مقابل ۴۳.۷ درصد آمارش را ثبت کرد. در دوئل‌های منطقه‌ای هم الدحیل آمار ۶۳.۶ درصد و پرسپولیس ۳۶.۴ درصد را ثبت کردند.
جالب اینکه پرسپولیس ۸ کرنر زد و حریفش فقط یکی ضمن اینکه پرسپولیسی‌ها ۷ بار در آفساید ماندند و الدحیلی‌ها فقط یک بار در تله آفساید گیر کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.