تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 8:00
کد خبر : 141299

باهنر از فیلترِ خالص سازی رد می شود؟

باهنر از فیلترِ خالص سازی رد می شود؟

آرمان شرق-گروه سیاست:این خواسته آقای باهنر است، البته در بعضی مواقع جوری صحبت می شود که تایید صلاحیتِ جریان اصلاح طلب نوعی مرحمت و لطف به این جریان محسوب می شود! معتقدم حضورِ همه نیروهای عاقل و دلسوز با هر گرایشی راهِ بازگشتِ کشور به مدارِ توسعه و عقلانیت است. حالا البته باید ببینیم خودِ ایشان از فیلترِ خالص سازی رد می شوند یا خیر!

باهنر از فیلترِ خالص سازی رد می شود؟

آرمان امروز: «شهاب‌الدین طباطبایی»، دبیرکل حزب ندا در پاسخ به این سوال که برخی اصولگرایان مانند آقای باهنر هم بر لزوم حضور حداقل یک اقلیت اصلاح‌طلب در مجلس آینده تاکید کردند، چون مجلس یکدست جوابگوی حل مشکلات نیست. در این باره چه نظری دارید؟

وی به خبرآنلاین گفت: «این خواسته آقای باهنر است، البته در بعضی مواقع جوری صحبت می شود که تایید صلاحیتِ جریان اصلاح طلب نوعی مرحمت و لطف به این جریان محسوب می شود! معتقدم حضورِ همه نیروهای عاقل و دلسوز با هر گرایشی راهِ بازگشتِ کشور به مدارِ توسعه و عقلانیت است. حالا البته باید ببینیم خودِ ایشان از فیلترِ خالص سازی رد می شوند یا خیر! ضمن آنکه مردم مطالباتی بیش از حضورِ اقلیتِ اصلاح طلب در مجلس و ایده هایی در این سطح دارند.

«معتقدم به اندازه ای که اکثریتِ افکارِ عمومی بر بی اعتمادی و بدبینی به مسوولان هم نظر هستند، مسوولان بر سرِ حکمرانیِ مطلوب برای تامین منافع ملی اتفاق نظر ندارند.» این مساله هم با حرف درمانی به ویژه توسطِ مجموعه مسببینِ آن حل نخواهد شد. جریان اصولگرا تقریبا سالهاست حرفی برای گفتن ندارد. »

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.