تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 بهمن 1401 - 13:13
کد خبر : 123534

بانک کشاورزی به بیش از ۳۸ هزار زوج،تسهیلات  قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرد

بانک کشاورزی به بیش از ۳۸ هزار زوج،تسهیلات  قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرد

بآرمان شرق-گروه اقتصاد:انک کشاورزی در ۱۰ ماهه نخست امسال به ۳۸ هزار و ۴۸۱ نفر از زوج‌های جوان کشور وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده است. ارزش این وام‌ها به ۵۳ هزار میلیارد ریال می‌رسد. در حال حاضر نیز حدود ۱۲ هزار نفر در صف انتظار دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از بانک کشاورزی قرار دارند که بر اساس نوبت و با تخصیص ماهانه اعتبار، پرداخت تسهیلات به این افراد به سرعت در حال انجام است.

بانک کشاورزی به بیش از ۳۸ هزار زوج،تسهیلات  قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرد

بانک کشاورزی در راستای تسهیل شرایط ازدواج جوانان، تا این برهه از سال جاری به بیش از ۳۸ هزار زوج، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.

این بانک با پشتوانه تجربه‌ای ۸۹ ساله، علاوه بر پیش‌برد اهداف تخصصی خود در زمینه توسعه کشاورزی و حمایت از کشاورزان، هر ساله در زمینه اعطای وام ازدواج در جهت حمایت از زوج‌های جوان کشور اقدام می‌کند.

در سال جاری نیز بانک کشاورزی با ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به آحاد جامعه، نشان داد که علاوه بر اقدام در راستای تأمین مالی بخش کشاورزی، حمایت از سایر اقشار جامعه را نیز در دستور کار خود داده و به عنوان بانکی پیشرو،‌ بر اساس رسالت خود که ارائه خدمات بانکی به همه مردم در سراسر کشور است، هر ساله بخشی از تسهیلات بانکی خود را در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه و کم‌بهره، در قالب وام‌هایی مانند وام ازدواج به اقشار مختلف مردم اختصاص می‌‌دهد. بانک کشاورزی به عنوان بانک حامی مردم و قرض‌الحسنه، در سال جاری ۴ درصد از تسهیلات خود را در قالب قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.

بر این اساس بانک کشاورزی، همگام با قانون ۱۳ ساله پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج نیز در جهت حمایت از زوج‌های جوان و تحکیم بنیان خانواده، پیش می‌رود و پرداخت تسهیلات ازدواج را به عنوان یکی از اهداف سالانه خود در دستور کار داشته و تلاش می‌کند سالانه میزان وام‌دهی به زوج‌های جوان را بر اساس سیاست‌های کلان کشور و اعتبارات خود رشد دهد.

با توجه به اینکه پرداخت وام ازدواج از سال ۱۳۸۸ تا ۱۴۰۱ از ۳ میلیون به ۱۲۰ میلیون تومان رسیده و با رشد ۴۰ برابری مواجه شده، بانک کشاورزی نیز هر ساله تلاش می‌کند که میزان تسهیلات‌دهی در حوزه ازدواج را در راستای حمایت از جوانان کشور، افزایش دهد.

در همین راستا نیز بانک کشاورزی در ۱۰ ماهه نخست امسال به ۳۸ هزار و ۴۸۱ نفر از زوج‌های جوان کشور وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده است. ارزش این وام‌ها به ۵۳ هزار میلیارد ریال می‌رسد.

در حال حاضر نیز حدود ۱۲ هزار نفر در صف انتظار دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از بانک کشاورزی قرار دارند که بر اساس نوبت و با تخصیص ماهانه اعتبار، پرداخت تسهیلات به این افراد به سرعت در حال انجام است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.