تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1397 - 17:36
کد خبر : 40958

تصادف شدید پراید در اتوبان خرازی/ تصاویر

تصادف شدید پراید در اتوبان خرازی/ تصاویر

آرمان شرق: رعایت نکردن اصول صحیح رانندگی، واژگونی یک دستگاه خودروی سواری و مصدومیت راننده جوان آن را در بزرگراه خرازی، رقم زد. به گزارش آرمان شرق به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵, در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۴:۲۱ امروز در جریان این حادثه قرار

آرمان شرق: رعایت نکردن اصول صحیح رانندگی، واژگونی یک دستگاه خودروی سواری و مصدومیت راننده جوان آن را در بزرگراه خرازی، رقم زد.
به گزارش آرمان شرق به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵, در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۴:۲۱ امروز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۱۴ به غرب به شرق بزرگراه خرازی، روبروی شهرک امید دژبان، اعزام شدند.
بهزاد حاج جعفری فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: یک دستگاه خودروی سواری پراید پس از برخورد با یک دستگاه خودرو سواری ال۹۰ از مسیر اصلی خود منحرف و واژگون شده بود.
وی ادامه داد: راننده ۳۲ ساله آن که دچار مصدومیت شده بود پیش از رسیدن نیروهای آتش نشانی توسط شهروندان از خودرو خارج شده بود.
وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل حادثه با قطع سیستم برق خودرو و کشیدن نوار احتیاط، ایمن سازی های محل حادثه را انجام دادند و پس از به حالت اولیه درآوردن خودروی سواری و جلوگیری از نشت بنزین پراید و انتقال آن به وسیله جرثقیل به ماموریت خود پایان دادند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.