تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 7:33
کد خبر : 143949

بازی مرگ و زندگی برای پرسپولیس

بازی مرگ و زندگی برای پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:شاگردان یحیی گل‌محمدی ممکن است حتی با تساوی مقابل الدحیل هم به جمع ۱۶ تیم برتر لیگ قهرمانان برسند.

بازی مرگ و زندگی برای پرسپولیس

پرسپولیس در این روز از استرس جان می‌دهد!

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال پرسپولیس ایران یک امتیاز ارزشمند مقابل النصر عربستان در ورزشگاه اول پارک ریاض به دست آورد که ممکن است همین تساوی در پایان دور گروهی منجر به صعودشان شود، چراکه همین حالا هم آنها با وجود امتیاز برابر با شارجه، تیم دوم جدول گروه B بخاطر تفاضل گل بهتر شانس صعود به‌عنوان یکی از سه تیمِ برتر در بین تیم‌های دوم را دارند.

1959905
پرسپولیس در حال حاضر جزء سه تیم برتر در جداول گروه‌های پنج‌گانه منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیاست، اما احتمال دارد با برتری یک گله مقابل الدحیل و در سمت مقابل برتری پُرگل شارجه امارات در آخرین بازی، جای این دو تیم برای صعود عوض شود.

سرخ پوشان ایران به دلیل فاصله امتیازی با النصر عربستان به طور قطعی صدرنشین گروه E لیگ قهرمانان آسیا نخواهند شد، اما ممکن است با تساوی در بازی دوشنبه شب هفته آینده مقابل الدحیل قطر در ورزشگاه آزادی هم صعودشان را به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها قطعی کنند، ولی برای رقم خوردن این اتفاق نیازمند معجزه هم هستند.

پرسپولیس ممکن است حتی با کسب پیروزی مقابل الدحیل هم به مرحله بعد نرسد، اما شاید با تساوی هم به این مهم دست پیدا کند، اما متوقف شدن آنها برابر حریف قطری در ورزشگاه آزادی کارشان را به اما و اگر می‌کشاند.

1959621

در صورت تساوی پرسپولیس مقابل الدحیل در بازی هفته آینده لیگ قهرمانان آسیا، این تیم در شرایطی راهی جمع ۱۶ تیم برتر این رقابت‌ها و مرحله یک هشتم نهایی خواهد شد که تیم‌های جدال حساس پاختاکور ازبکستان و الفیحاء عربستان در گروه A با تساوی یا برتری تیم سعودی با تفاضل یک گل رقم بخورد و علاوه بر این مسابقه، در گروه B نیز شارجه امارات برابر الفیصلی اردن به پیروزی نرسد و همچنین السد قطر نتواند مقابل نسف قارشی ازبکستان صاحب سه امتیاز شود.

پرسپولیس در صورت تساوی مقابل الدحیل در آخرین بازی مرحله گروهی، نیاز به رقم خوردن نتایج دلخواه خود در سه مسابقه در گروه‌های A و B است که بعید به نظر می‌رسد همه چیز بر وفق مرادشان باشد، اما برتری سرخ‌پوشان ایران در جدال با قطری‌ها مسیرشان را هموارتر خواهد کرد؛ هرچند ممکن است با سه امتیاز هم شاگردان یحیی گل‌محمدی به دور بعدی نرسند!

1959656

تیم فوتبال پرسپولیس در صورتی که مقابل الدحیل به برتری برسد و در سمت دیگر سپاهان ایران و نوبهار نمنگان ازبکستان در گروه‌های C و D نیز نتیجه بگیرند و همچنین شارجه امارات در تقابل خانگی الفیصلی اردن با تفاضل گل بهتر برنده شود، در این شرایط شاگردان گل‌محمدی به دور بعدی نخواهند رسید.

1959970
البته یک احتمال هم وجود دارد؛ آن هم اینکه شارجه بازی را پُرگل ببرد و نسف قارشی هم برابر الفیصلی به تساوی رضایت بدهد و در آن صورت پرسپولیس اگر با یک گل برنده شود و حتی ۱۱ امتیاز هم بگیرد، احتمال دارد از گروهش بالا نرود!

احتمال گرفتن امتیاز توسط سپاهان مقابل الاتحاد وجود دارد و برتری نوبهار ازبکستان برابر مومبای سیتی هند نیز قابل پیش‌بینی است و در این شرایط، پرسپولیس باید امیدوار باشد که شارجه امارات در جدال با الفیصلی اردن به برد پُر گل دست پیدا نکند تا به‌خاطر تفاضل گل معادلات صعود عوض نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.