تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آبان 1402 - 20:44
کد خبر : 142521

بازگشت سرخپوشان به تمرینات برای لیگ برتر/ عالیشاه به بازی سپاهان می‌رسد

بازگشت سرخپوشان به تمرینات برای لیگ برتر/ عالیشاه به بازی سپاهان می‌رسد

آرمان شرق-گروه ورزش:سرخپوشان پایتخت از ظهر امروز تمرینات خود را برای دیدار بعدی در لیگ برتر آغاز کردند.در این تمرین که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. بازیکنان اصلی دیدار برابر استقلال تاجیکستان به ریکاوری و دویدن پرداختند و سایر بازیکنان بخش‌های مختلفی را از جمله حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی‌فوتبال انجام دادند.

بازگشت سرخپوشان به تمرینات برای لیگ برتر/ عالیشاه به بازی سپاهان می‌رسد

بازگشت سرخپوشان به تمرینات برای لیگ برتر +تصاویر

پرسپولیس امروز بعد از یک روز استراحت به تمرینات برگشت.

سرخپوشان پایتخت از ظهر امروز تمرینات خود را برای دیدار بعدی در لیگ برتر آغاز کردند.
در این تمرین که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. بازیکنان اصلی دیدار برابر استقلال تاجیکستان به ریکاوری و دویدن پرداختند و سایر بازیکنان بخش‌های مختلفی را از جمله حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی‌فوتبال انجام دادند.
وحید امیری به دلیل مصدومیت و امید عالیشاه به خاطر سرماخوردگی در این تمرین غایب بودند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند.
امروز همچنین ۴ بازیکن از تیم جوانان در کنار تیم حاضر شده و با سایرین تمرین کردند.
پرسپولیس تا قبل از سفر به اصفهان دو جلسه تمرینی دیگر در پیش دارد.

عالیشاه به بازی سپاهان می‌رسد

جدا از مصدومیت‌ها ، نگرانی کادر فنی پرسپولیس در دو بازی اخیر به‌خصوص دیدار آسیایی‌شان بحث سرماخوردگی بازیکنان این تیم بوده است.

 

بعد از اینکه بازی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان تحت تاثیر سرماخوردگی بازیکنان این تیم برگزار شد و البته مشکلات جدی و بی‌سابقه‌ای برای کادر فنی سرخ‌ها به وجود آورد حالا و در فاصله‌ای کوتاه از آن مسابقه، بازی بزرگ لیگ بین این تیم و سپاهان برگزار خواهد شد.
پرسپولیس در فاصله چهار روز مانده به الکلاسیکوی ایران در ورزشگاه نقش جهان از دوشنبه به تهران برگشت در حالی که ویروس اردوی سرخ‌ها را در برگرفته و حتی تعدادی از اعضای همراه تیم هم دچار سرماخوردگی شدند.
از بین سرما خورده‌های قبل از بازی با استقلال تاجیکستان همه نفرات در لیست قرار گرفتند که بیرانوند، کنعانی‌زادگان و ترابی جزء نفرات ترکیب اصلی بودند. همچنین بازیکنانی مثل میلاد سرلک و دانیال اسماعیلی‌فر از بین بازیکنان سرماخورده روی نیمکت حضور داشتند که اواخر مسابقه به میدان رفتند.

اما سرماخوردگی کاپیتان پرسپولیس، امید عالیشاه در آستانه مسابقه شوک دیگری بود که به کادر فنی این تیم وارد شد. عالیشاه در تمرین شب قبل از مسابقه حاضر و قبراق بود اما روز بازی دچار بیماری شد و حتی نامش در لیست قرار نگرفت. با این وجود گفته می‌شود او دوران نقاهت را طی می‌کند و به احتمال بسیار زیاد برای بازی یکشنبه در دسترس کادر فنی پرسپولیس خواهد بود.
البته پرسپولیسی‌ها باید تا آن روز مراقب باشند تا بازیکن دیگری دچار این بیماری نشود چرا که در تمرینات و سفرها کنار یک‌دیگر هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.