تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1402 - 7:24
کد خبر : 138234

اولتیماتیوم خطیر به نکونام: در حیطه خودت نباشی، برخورد می‌کنم

اولتیماتیوم خطیر به نکونام: در حیطه خودت نباشی، برخورد می‌کنم

آرمان شرق-گروه ورزش:اما اگر مصاحبه آقای نکونام خارج از چهارچوب فضای قراردادی باشد، مطمئناً با ایشان برخورد انضباطی خواهد شد. یعنی مطمئناً این اجازه به ایشان داده نخواهد شد که از فضای قراردادشان خارج شوند. با تمام احترامی که برای آقای نکونام قائلم، ایشان وظایفی دارند و بنده نیز یک وظایفی دارم. بهتر است که ایشان به مسئولیت خودشان بپردازند، من نیز وظایف خودم را انجام می‌دهم

اولتیماتیوم خطیر به نکونام: در حیطه خودت نباشی، برخورد می‌کنم

خطیر به نکونام: در حیطه خودت نباشی، برخورد می‌کنم

به گزارش “ورزش سه”، علی خطیر مهمان برنامه فوتبال برتر بود و به صحبت های گوناگون پیرامون مسائل استقلال پرداخت. مدیرعامل آبی ها مدعی شد که جواد نکونام در جریان تمام تصمیمات پیرامون جدایی آریا برزگر، سینا سعیدی فر و… بوده است. مسئله ای که با تکذیب سرمربی این تیم همراه شد.

در بخشی از برنامه، محمد حسین میثاقی اعلام کرد که جواد نکونام به او پیام داده و یک سری نکات را درباره آریا برزگر، سینا سعیدی فر، روبرتو تورس و بحث آمدن نیامدن بازیکنان خارجی را مطرح کرده است. نکونام اعلام کرد چرا بازیکنان خارجی الان می‌توانند به ایران بیایند ولی یک ماه پیش نمی شد این کار را کرد.

سرمربی استقلال اعلام کرد که خیلی از حرف‌های علی خطیر را تایید نمی‌کند و هفته بعد نیز در برنامه فوتبال برتر حضور پیدا خواهد کرد تا درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه و سایر اتفاقات رخ داده، صحبت هایش را به زبان بیاورد.

خطیر در پاسخ به این موضوع گفت: به هر حال این نظرشان است. من در همان اوایل عرایضم گفتم که سکوتم به خاطر این است که ما خیلی از اسرار خانه را نباید به بیرون ببریم. چرا که این کار به خانه آسیب می‌رساند و دقیقاً دو ماه سکوت من به خاطر این موضوع بود.

* نکونام می‌تواند همیشه علیه من مصاحبه کند
من ترجیح می‌دهم سکوت کنم و مطمئن باشید بعد از این هم من مصاحبه نخواهم کرد من گفته بودم که حاضرم آقای نکونام قبل، وسط و بعد از بازی‌ها علیه من مصاحبه کند، ولی تیمم بازی را ببرد. چون اصلاً به این چیزها توجه نمی‌کنم.

* اگر نکونام از چارچوب‌ها خارج شود، با او برخورد می‌کنیم
اما اگر مصاحبه آقای نکونام خارج از چهارچوب فضای قراردادی باشد، مطمئناً با ایشان برخورد انضباطی خواهد شد. یعنی مطمئناً این اجازه به ایشان داده نخواهد شد که از فضای قراردادشان خارج شوند. با تمام احترامی که برای آقای نکونام قائلم، ایشان وظایفی دارند و بنده نیز یک وظایفی دارم. بهتر است که ایشان به مسئولیت خودشان بپردازند، من نیز وظایف خودم را انجام می‌دهم، چون هدف ما قهرمانی استقلال است.

* در همه جا اختلاف نظر وجود دارد
مطمئناً این اختلاف نظرات همه جا وجود دارد و فقط در باشگاه استقلال نیست. هر جایی که بروید، این اختلافات هست. ما یک چارچوب قراردادی و یک چارچوب کاری داریم که در آن، حوزه اختیارات افراد را مشخص کرده که چه کسی، چه کاره است و چه کسی باید به کی پاسخگو باشد. مطمئناً در همان فضا ما با همدیگر تعامل می‌کنیم.

* از نکونام خواهش می‌کنم تمرکزش روی کار خودش باشد
قبلاً نیز گفته‌ام، حتی اگر ایشان هزار بار علیه من مصاحبه کند، جوابی را از من نخواهید شنید. ولی خواهش من از آقای نکونام این است که این مصاحبه‌ها و این تکذیبه‌ها فقط به باشگاه ضربه می‌زند و چیزی را حل نمی‌کند. خواهش می‌کنم که اگر دنبال مسیر موفقیت است، تمرکزش روی کار خودش باشد. این حواشی به کار هیچکس نمی‌آید و کمک زیادی نمی‌کند. نه به من، نه به آقای نکونام و نه به هوادار کمکی نمی‌کند.

* اگر در خودم نمی دیدم به استقلال کمک کنم، نمی آمدم
ایشان مطمئن باشند که اگر من ذره‌ای توان داشته باشم، در مسیر موفقیت استقلال می‌گذارم. آن دوستانی که هستند می‌توانند شهادت بدهند که من ساعت ۸ صبح به باشگاه می‌آیم و ۲ نصف شب می‌روم. چند شب را نیز در باشگاه خوابیدم، سر کسی منت نمی‌گذارم و این وظیفه من است که فضای باشگاه را جمع کند و مطمئنم که این اتفاق را رقم خواهم زد، اگر در توان خودم نمی‌دیدم که این توانایی را داشته باشم تا باشگاه را نجات دهم، مطمئن باشید که ورود نمی‌کردم.

* این تیم اتفاقات خوبی را رقم می‌زند
داشتن آرامش بسیار مهم است و این تنش به کسی کمک نمی‌کند. حتی اسپانسر هم زمانی که این تنش را می‌بیند، تمایل چندانی ندارد که با ما همکاری کند. ان‌شاءالله این مسائل تمام می‌شود و باشگاه به مسیر اصلی خود برمی‌گردد و من مطمئنم که این تیم اتفاقات خوبی را در انتهای فصل رقم می‌زند.

* استقلال بیشتر تیم نکونام است تا من!
استقلال بیشتر از اینکه تیم من باشد، تیم آقای نکونام است. ایشان باید این تدبیر را بیشتر داشته باشد تا با سکوت و آرامش خودش، به آرامش تیم و آرامش مجموعه کمک کند. من باز هم می‌گویم، وظایفی از سمت مدیریت وجود دارد که باید تمام توان و تلاشمان را بگذاریم تا تمام خواسته‌های معقول کادر فنی را حل کرده و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

* برای ضمانت به نکونام، مدت قراردادش را افزایش دادم
خطیر در پاسخ به این سوال که نکونام ذهنیت احتمال قطع همکاری را داشته، گفت: زمانی که خود آقای نکونام به چند نفر گفته است زمانی که دیدم فلانی (خطیر) بعد از برد این گونه خوشحالی کرده، دلم قرص شده است، چگونه می‌تواند این ذهنیت را داشته باشد؟ من هیچ وقت، هیچ وقت، امکان ندارد که آرزوی باخت استقلال را داشته باشم. حتی اگر بخواهم اتفاقاتی را رقم بزنم، امکان ندارد، اصلاً از محالات است که باخت تیمم را بخواهم. نمی‌دانم این تصورات در ذهن آقای نکونام وجود دارد یا نه. من به آقای نکونام گفتم ضربه گیر تو هستم و چهارهم هم بشوی من پاسخگو هستم و از تو حمایت می‌کنم. ضمن اینکه وقتی من آمدم، آقای نکونام قراردادی امضا نکرده بود و تفاهم‌نامه او دو ساله بود. برای اینکه به او ضمانت بدهم، قراردادش را سه ساله کردم.

* نکونام دغدغه موفقیت استقلال را دارد
مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که چرا نکونام پس از چهار هفته حس احتمال قطع همکاری را دارد، گفت: نمی‌دانم این حس را دارد یا ندارد. اگر این حس را داشته باشد، کاملاً اشتباه است. به نظر من آقای نکونام دغدغه‌اش فقط موفقیت است. من احساس نمی‌کنم که این احساس را داشته باشد. تمام حرص و جوش‌های او برای این است که همه تلاش را می‌کنند و خواسته‌های بیشتری دارد تا  تیمش موفق شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.