تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1402 - 9:15
کد خبر : 149122

انقلاب در خط حمله پرسپولیس!

انقلاب در خط حمله پرسپولیس!

آرمان شرق-گروه ورزش:با وجود جذب عیسی آل کثیر که در نخستین بازی اولین گلش را هم برای پرسپولیس به ثمر رساند و البته ابوالفضل بابایی جوان از فجر سپاسی خط حمله پرسپولیس همچنان آبستن تغییراتی دیگر است.

انقلاب در خط حمله پرسپولیس!

48 ساعت پرالتهاب در خط حمله پرسپولیس!

به گزارش ورزش سه، با وجود جذب عیسی آل کثیر که در نخستین بازی اولین گلش را هم برای پرسپولیس به ثمر رساند و البته ابوالفضل بابایی جوان از فجر سپاسی خط حمله پرسپولیس همچنان آبستن تغییراتی دیگر است.
جلسه با نبیل در روز عید
با اینکه یکشنبه به مناسبت نیمه شعبان تعطیل است اما باشگاه پرسپولیس بسته نخواهد بود و قرار است جلسه نهایی مدیران باشگاه پرسپولیس با نبیل باهویی و مدیر برنامه‌های این بازیکن در روز نیمه شعبان در ساختمان باشگاه برگزار شود. باشگاه پرسپولیس دنبال توافق نهایی با این مهاجم سوئدی مراکشی است و قصد دارد او را از لیست خارج کند.
قبل از این صحبت‌های مقدماتی بین مدیران باشگاه و مدیر برنامه‌های این بازیکن انجام شده و قرار است در جلسه نهایی درباره مسائل مالی صحبت شود.
شهاب زاهدی همچنان به فکر رفتن
شهاب زاهدی به فکر جدایی است و از موضع خود کوتاه نمی‌آید. هر چند زاهدی در نیم فصل اول عملکرد بدی نداشت اما آنقدر که باید از سوی هواداران پرسپولیس در فضای مجازی حمایت نشد ضمن اینکه بعد از دو بازی اخیر در نیم فصل اول به خاطر موقعیت‌های گلی که از دست داد دوباره مثل شروع فصل تحت فشار انتقادات قرار گرفت و با آل کثیر مقایسه شد که این مسائل برای شماره ۲۰ سرخ‌ها آزاردهنده بوده است.

1972719

منتهی مهم‌ترین مسئله‌ای که ظاهرا باعث شده تا زاهدی برای جدایی مصر باشد جذب عیسی آل کثیر در نیم فصل دوم است. زاهدی با علم به اینکه با حضور آل کثیر و تجربه بازی و گلزنی‌اش در پرسپولیس جا برای او در ترکیب اصلی تنگ خواهد شد دنبال جدایی و رفتن به جی لیگ ژاپن است.

باشگاه پرسپولیس البته مخالفت خود با انتقال او را اعلام کرده و با وجود اینکه بخشی از مبلغ انتقالش از زوریا اوکراین به تیم ژاپنی، به این باشگاه خواهد رسید فعلا در مقابل این انتقال ایستاده است.
پرسپولیس یک مهاجم جدید می‌خواهد
در صورت توافق با نبیل باهویی برای فسخ قرارداد، پرسپولیس در صورتی با جدایی شهاب زاهدی مخالفت خواهد کرد که بتواند یک مهاجم جدید جذب کند.
مدیران باشگاه پرسپولیس از گزینه‌های مخفی‌شان هیچ حرفی نمی‌زنند اما به نظر می‌رسد برای تقویت خط حمله گزینه داخلی دیگری دارند که طی ساعات اخیر صحبت از ارسلان مطهری مهاجم رانده شده از استقلال مطرح شده که بعید است هواداران پرسپولیس به خاطر موضع گیری‌های این بازیکن علیه پرسپولیس با این انتقال موافق باشند.
از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس به این مسئله هم فکر کرده که اگر در مهلت باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات نتواند مهاجم دیگری جذب کند بعدا می‌تواند دنبال بازیکنان آزاد برود که در این شرایط هم برای جذب بازیکن داخلی هم خارجی می‌تواند اقدام کند.
فقط تا دوشنبه ساعت ۱۲ وقت دارند
باشگاه پرسپولیس تا پایان مهلت نقل و انتقالات فرصت دارد که ماجرای نبیل را به پایان برساند و البته تکلیف شهاب زاهدی برای رفتن یا ماندن روشن شود. زمان نقل و انتقالات زمستانی ساعت ۱۲ دوشنبه شب هفتم اسفند ماه به پایان خواهد رسید و باید تکلیف ورودی‌ها و خروجی‌های این تیم تا آن زمان روشن شود.

1968711

با خارج کردن یکی از بین نبیل باهویی یا شهاب زاهدی از لیست پرسپولیس، اوستون اورنوف می‌تواند وارد لیست خارجی‌های این تیم شده و در بازی چهارشنبه مقابل ذوب آهن برای اولین بار به میدان برود.
گفتنی است بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی باشگاه پرسپولیس فقط می‌تواند بازیکنان آزاد را که تحت قرارداد باشگاهی نباشند جذب کند.

مدیرعامل پرسپولیس روز‌ گذشته طی جلسه‌ای با سرمربی تیمش در خصوص آخرین وضعیت فنی تیم به گفتگو پرداخت.

درویش به دنبال بدل لوکادیا برای پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، درویش که توانسته نقل و انتقالات موفقی را در پنجره زمستانی به واسطه جذب ستاره‌هایی مثل عیسی آل کثیر، اوستون اورونوف، ابوالفضل بابایی، عبدالکریم حسن و همچنین محمد خدابنده لو پشت سر بگذارد، اکنون آخرین هدف تیمش را جذب مهاجم قرار داده است.

مدیرعامل پرسپولیس که توانسته از فشار شکل گرفته طی مدت اخیر با توجه به انتقالاتی که به سرانجام رسانده، خارج شود اکنون به دنبال گزینه‌ای که ماجرای پنجره زمستانی را با پایانی موفق به سرانجام برساند است.

طی ساعات اخیر شایعات زیادی درباره انتقال احتمال محمد جواد محمدی مهاجم اسبق استقلال، هوادار و حال حاضر ذوب آهن در این تیم شکل گرفته است.

با این حال با توجه به انتقال ناکام چند مهاجم خارجی طی فصول اخیر به این تیم (شرزود تمیروف، لئاندرو پریرا و نبیل باهویی) درویش نمی‌خواهد ریسک دوباره‌ای را تجربه کند و چند انتقال موفق زمستانی را با جذب آخرین بازیکن، با ریسک مواجه کند.

طی گفتگویی که بین درویش و اوسمار شکل گرفته، سرمربی پرسپولیس به نیاز سرخ‌ها برای مهاجمی بلندقامت و سرزن در باکس تهاجمی تیمش اشاره داشت. با توجه به جدایی محتمل نبیل باهویی که نتوانست گره‌گشای سرخ‌ها در فاز تهاجمی در نیم فصل اول باشد، اوسمار نیاز تیمش را به مهاجمی تمام کننده و سرزن در خط حمله به اطلاع مدیرعامل سرخ‌ها رساند.

در این بین باشگاه پرسپولیس نیز نمی‌خواهد با جدایی شهاب زاهدی بازیکنی با خصوصیات وی را جذب کند و به دنبال مکملی در کنار عیسی آل کثیر خواهد بود. اتفاقی که باعث شده تا بار دیگر پرونده جذب مهاجم خارجی در این باشگاه به جریان بیفتد و در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت به پایان نقل و انتقالات زمستانی، این تیم به سراغ بازیکنی با خصوصیات مدنظر کادرفنی برای خط حمله خود باشد.

1953268

موضوعی که شاید باعث عقب نشینی این باشگاه در بحث انتقال محمد جواد محمدی شود و آنها یک انتقال خارجی را در دستور کار خود قرار دهند. گفته می‌شود با بررسی‌های شکل گرفته این باشگاه به این نتیجه رسیده که با جدایی باهویی، بهترین راهکار این است که آنها مخالفت خود را با جدایی شهاب زاهدی اعلام کنند و بی دلیل به دنبال مذاکره با مهاجمی با خصوصیات وی نباشند.

همین مسئله باعث شد تا درویش به اوسمار اعلام کند تا طی گفتگو با شهاب زاهدی او را تا زمان جذب مهاجم جدید به تمرینات بازخواهد گرداند. در صورتی که در فاصله باقی مانده تا بازی با ذوب آهن و البته بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، این باشگاه مهاجم خارجی با پارامترهای مدنظر خود پیدا کند، در ادامه نسبت به ارائه رضایت نامه شهاب زاهدی اقدام خواهد کرد.

پس باید منتظر ماند تا طی ساعات آتی معادلات خط حمله پرسپولیس با تغییراتی همراه شود. اگر قرار به جذب مهاجم داخلی باشد، فقط نبیل باهویی از این تیم جدا می‌شود تا عبدالکریم وارد لیست شود و با جدایی شهاب زاهدی مخالفت می‌شود و در صورتی که مهاجم خارجی با کیفیت و بلندزنی توجه باشگاه را جلب کند، هم شهاب زاهدی و هم باهویی از لیست خارج خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.