بازیکن پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس خوب است و هیچ ترس و واهمه ای از النصر نداریم.

وحید امیری در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است و هیچ وقت نبوده که مشکلی نباشد، بچه ها مصر هستند و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتند و روحیه تیم بالا است که انشاالله اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

وی درباره اینکه تاخیر یکی دو روزه در رفتن به عربستان بر روی کار بازیکنان اثر می گذارد، گفت: ما زودتر می رفتیم می توانستیم با شرایط جوی و آب و هوایی وفق پیدا کنیم. این ها دلیل نمی شود، چون ما یک مسئولیت داریم و می خواهیم از النصر امتیاز بگیریم، امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

امیری درباره بازی رفت مقابل النصر گفت: در دور رفت شرایط ما با النصر نابرابر بود و با توجه به شرایط تیمی و جوی که راه افتاده بود و تازمانی که اخراجی نداشتیم، شرایط ما برابر بود و موقعیت خاصی به حریف ندادیم. به نظرم اختلاف اینقدر نیست که با ترس و واهمه جلوی النصر قرار بگیریم، مطمئن باشید اگر با اعتماد به نفسی که مقابل الدحیل بازی کردیم، مقابل النصر هم ۱۰۰ درصد نتیجه می‌گیریم.

هافبک پرسپولیس درباره شرایط خودش و میزان مصدومیتش گفت: شرایط من به گونه ای است که مصدومیتم تشدید شده و زمان مشخصی برای برگشت من نگفته اند و با قدرت و انگیزه در حال تلاش هستیم. پرسپولیس هیچ وقت متکی به بازیکن نبوده و سعی کردیم همیشه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

بازیکن پرسپولیس درباره شرایط ریکاوری پرسپولیس گفت: شرایط ریکاوری ما با آن ها خیلی فرق دارد. خیلی مسائل جرئی مثل توپ، زمین بازی، و … روی ریکاوری تاثیر دارد و علاوه بر اینکه خیلی وسایل جدید است که روند ریکاوری را تسریع می کند، به نظرم شاید در این برهه هم زیاد به صلاح نبود ۳ روز قبل از بازی، مسابقه می دادیم و مجبور بودیم به عربستان برویم. شرایط پرسپولیس خوب است و امیدوارم نتیجه خوبی از این بازی بگیریم.