تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1402 - 1:47
کد خبر : 141324

امروز؛ در انتظار آبروداری ایرانی‌ها

امروز؛ در انتظار آبروداری ایرانی‌ها

آرمان شرق-گروه ورزش:هفته پایانی از دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز آغاز می‌شود و مطابق برنامه از گروه C سپاهان در ازبکستان باید به مصاف آلمالیق برود. تیمی که با صفر امتیاز در انتهای جدول قرار دارد؛ اما اوضاع نماینده ایران هم آن‌چنان خوب نیست.

امروز؛ در انتظار آبروداری ایرانی‌ها

دنیای‌اقتصاد: هفته پایانی از دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز آغاز می‌شود و مطابق برنامه از گروه C سپاهان در ازبکستان باید به مصاف آلمالیق برود. تیمی که با صفر امتیاز در انتهای جدول قرار دارد؛ اما اوضاع نماینده ایران هم آن‌چنان خوب نیست.
پس از تساوی ناامیدکننده برابر نیروی هوایی عراق و اتفاقات بازی با الاتحاد که منجر به لغو آن شد و هنوز هم راه‌حل نهایی برایش مشخص نشده، شاگردان ژوزه مورایس برای اینکه به وضعیتشان در گروه سر و سامان ببخشند باید با دست پر به اصفهان بازگردند. آنها برخلاف دیگر نمایندگان ایران در این هفته لیگ برتر خودمان شرکت نکردند و باید دید آمادگی سپاهان تا چه اندازه خواهد بود. به جز این مسابقه که ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود، از ساعت ۱۹:۳۰ دیگر نماینده ایران یعنی نساجی هم مثل سپاهان در خاک ازبکستان به میدان می‌رود. شاگردان مهدی رحمتی که روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند، ‌میهمان نوبهار ازبکستان هستند. تیمی که برخلاف قائم‌شهری‌ها برابر الهلال شکست نخورده و نساجی اگر به دنبال صعود در اولین تجربه آسیایی خود است، باید از پس حریف برآید وگرنه که معادلات جدول برای آنها که ۳ امتیاز تاکنون اندوخته‌اند، بسیار پیچیده می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.