تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 تیر 1402 - 16:19
کد خبر : 133918

امام جمعه اهواز: ما به دنیا نیامده‌ایم که زندگی راحت داشته باشیم!

امام جمعه اهواز: ما به دنیا نیامده‌ایم که زندگی راحت داشته باشیم!

آرمان شرق-گروه سیاست:ما به این دنیا آمده‌ایم تا با کمک این راهنمایان به مقام بندگی راه پیدا کنیم. اگر از این مسیر خارج شدیم، اگر بهترین زندگی عالم را داشته باشیم بدترین زندگی عالم است، اما اگر سخت‌ترین زندگی را در حریم ولایت داشته باشیم، بهترین و شیرین‌ترین زندگی است.

امام جمعه اهواز: ما به دنیا نیامده‌ایم که زندگی راحت داشته باشیم!

امام جمعه اهواز گفت: در سایه راحتی انسان به جایی نمی‌رسد. انسان باید در زندگی سختی بکشد تا بتواند به مقام بندگی راه پیدا کند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه گفت: غالب طلاق‌های ایران در یک سال نخست ازدواج رخ می‌دهند و این مساله به این معنی است که با فرهنگ ناب اسلام آشنا نشده‌ایم؛ زمانی که زندگی پیوند می‌خورد برای جدایی نیست.به گزارش ایسنا، سید محمدنبی موسوی‌فرد در آیین اهدای یک هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با تبریک فرا رسیدن عید غدیرخم، اظهار کرد: هنر این است که انسان بنیه اعتقادی خود را محکم کند و با این کار، باد‌ها و طوفان‌ها نمی‌توانند عقاید را جابه‌جا کند.

وی افزود: با کمال تاسف نسل فعلی کمتر به سمت و سوی کتاب خواندن برای محکم کردن عقاید خود می‌رود در حالی که اعتقاد به خداوند، نبوت و امامت بسیار مهم است.

امام جمعه اهواز گفت: ما به این دنیا آمده‌ایم تا با کمک این راهنمایان به مقام بندگی راه پیدا کنیم. اگر از این مسیر خارج شدیم، اگر بهترین زندگی عالم را داشته باشیم بدترین زندگی عالم است، اما اگر سخت‌ترین زندگی را در حریم ولایت داشته باشیم، بهترین و شیرین‌ترین زندگی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.