تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1397 - 8:55
کد خبر : 37862

اقدام جدید ترکیه در آستانه جنگ در ادلب

آرمان شرق:دفتر ریاست‌جمهوری ترکیه طی دستوری، «هیأت تحریر الشام» (جبهه‌النصره سابق) را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا ، همزمان با آمادکی دمشق برای عملیات نظامی در شمال غرب سوریه، که جبهه‌النصره در آن حضوری گسترده دارد، ریاست‌جمهوری ترکیه این گروه را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار

آرمان شرق:دفتر ریاست‌جمهوری ترکیه طی دستوری، «هیأت تحریر الشام» (جبهه‌النصره سابق) را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا ، همزمان با آمادکی دمشق برای عملیات نظامی در شمال غرب سوریه، که جبهه‌النصره در آن حضوری گسترده دارد، ریاست‌جمهوری ترکیه این گروه را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد.

اخطاریه‌‌هایی که در روزنامه رسمی ترکیه منتشر شده است، با قطعنامه سازمان ملل در ماه ژوئن گذشته تطابق دارد که در آن، سازمان ملل گروه جبهه النصره را به فهرست افراد و سازمان‌هایی اضافه کرد که دارایی‌های آن‌ها به دلیل ارتباط با گروه‌های تروریستی القاعده و داعش مصادره شده است.

«مولود چاووش‌اوغلو» وزیر خارجه ترکیه، هفته گذشته اعلام کرد که تلاش برای حل بحران نظامی در ادلب، به رغم حضور تندروها در آن، فاجعه‌بار خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.