تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1402 - 5:59
کد خبر : 135739

افشاگری از جنجالی‌ترین انتقال بین پرسپولیس و استقلال!

افشاگری از جنجالی‌ترین انتقال بین پرسپولیس و استقلال!

آرمان شرق-گروه ورزش:مجتبی محرمی اسطوره پرسپولیسی‌ها در مصاحبه‌ای ویدیویی با ورزش مدیا درخصوص محبوبیتش و نماد تعصب در بین هواداران اظهار کرد: مردم همه جا به من لطف دارند و پیک موتوری در خیابان من را می‌بینید و پیشنهاد می‌دهد که سوار شوم تا من را به مقصد برساند.

افشاگری از جنجالی‌ترین انتقال بین پرسپولیس و استقلال!

افشاگری از جنجالی‌ترین انتقال بین پرسپولیس و استقلال!

به گزارش شبکه شرق، مجتبی محرمی اسطوره پرسپولیسی‌ها در مصاحبه‌ای ویدیویی با ورزش مدیا درخصوص محبوبیتش و نماد تعصب در بین هواداران اظهار کرد: مردم همه جا به من لطف دارند و پیک موتوری در خیابان من را می‌بینید و پیشنهاد می‌دهد که سوار شوم تا من را به مقصد برساند.

به من دایرکت می‌دهند که اگر مشکل داری کلیه‌هایم رو می‌فروشم و پیک موتوری به من پیام داده که موتورم را می‌فروشم تا مشکلت حل شود و این مسائل واقعا غیرقابل توصیف بوده و من این عزت و احترام را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم.

محرمی در خصوص رد کردن پیشنهاد تیم‌های کشاورز و تجارت افزود: هواداران روز آخر آدرس و شماره تلفن منزل ما را پیدا کرده و از پدر و مادرم می‌خواستند که از پرسپولیس نروم.

کاپیتان سابق پرسپولیس نسبت به پیشنهاد مشابه از سوی استقلال به مهدی هاشمی‌نسب در زمانیکه در پرسپولیس حضور داشت بیان کرد: من خودم به هاشمی‌نسب پیشنهاد دادم که به استقلال برود و به او گفتم پیشنهاد استقلال را قبول کن تا بعدا مثل من پشیمان نشوی.

 

منبع: خبر ورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.