تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مهر 1399 - 10:44
کد خبر : 58749

افتخار آفرینی جهانی “دکتر محمد شریف ملک زاده”

افتخار آفرینی جهانی “دکتر محمد شریف ملک زاده”

آرمان شرق:دکترای افتخاری اتحادیه بین المللی روئسای دانشگاه های جهان به ”دکتر محمد شریف ملک زاده” اهدا شد به گزارش آرمان شرق و به نقل از روابط عمومی IUAP رییس اتحادیه بین المللی روسای دانشگاه های جهان (IUAP) در تفلیس طی مراسمی، دکترای افتخاری این دانشگاه را به “دکتر محمد شریف ملک زاده” معاون رییس

آرمان شرق:دکترای افتخاری اتحادیه بین المللی روئسای دانشگاه های جهان به ”دکتر محمد شریف ملک زاده” اهدا شد

به گزارش آرمان شرق و به نقل از روابط عمومی IUAP رییس اتحادیه بین المللی روسای دانشگاه های جهان (IUAP) در تفلیس طی مراسمی، دکترای افتخاری این دانشگاه را به “دکتر محمد شریف ملک زاده” معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اسبق ایران اهدا کرد.

بنا بر این گزارش “دکتر کاخا شنگلیا” طی مراسمی، دکترای افتخاری این دانشگاه را به “دکتر محمد شریف ملک زاده” اهدا کرد.

“دکتر کاخا شنگلیا” اهدای دکترای افتخاری این دانشگاه را به “دکتر محمد شریف ملک زاده” به خاطر رتبه علمی، فرهنگی و ارائه نظریه جهانی MFT (گردشگری با علایق ویژه) اعلام کرد.

وی ، اهدای این درجه علمی به دکتر ملک زاده را افتخاری برای اتحادیه بین المللی دانشگاه های جهان دانست و ابراز امیدواری کرد با توسعه نظریه MFT شاهد تحولی عمیق در صنعت گردشگری جهان خواهیم بود.

دکتر کاخا شنگلیا، باعضویت دکتر ملک زاده در شورای اجرایی اتحادیه بین المللی روئسای دانشگاه ها با توسعه هر چه بیشتر مناسبات، همکاری‌های علمی ایران و اتحادیه IUAP تقویت و گسترش می یابد.

دکتر ملک زاده نیز با قدردانی از اهدای این مدرک علمی گفت: این دکترای افتخاری نه تنها برای من، بلکه برای مردم ایران نشانه‌ای از دوستی و محبت میان ملت هاست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.