باشگاه پرسپولیس در حالی برای جذب سایر بازیکنان داخلی و خارجی مورد نظر سرمربی تیم در تلاش است که همچنان با سکوت او درباره وضعیت میلاد سرلک روبروست.

هافبک ملی پوش پرسپولیس طبق قوانین سازمان نظام وظیفه عمومی از دوم شهریورماه سرباز محسوب می‌شود اما اگر از سوی امیر قلعه نویی به اردوی تیم ملی ایران دعوت شود باز هم خبری از رفتن به سربازی تا سی سالگی اش نیست. از این رو سرخپوشان چاره‌ای جز ریسک درباره سرلک ندارند تا منتظر لیست شهریورماه امیر قلعه نویی برای دو بازی دوستانه باشند.

سکوت گل محمدی در خصوص یکی از هافبک‌های محبوبش در پرسپولیس نشان از اعتماد بالای او به ملی پوش شدن سرلک دارد. او در آخرین گفت و گوی تلفنی با رضا درویش مدیرعامل باشگاه بدون ترس از جدایی سرلک همچنان خواهان جذب محمدرضا خالدآبادی به عنوان دروازه بان دوم و همچنین ادامه روند مذاکره با دو گزینه داخلی و خارجی برای تقویت خط حمله تیمش و عزت اللهی شد.

سرلک که قرار است همچنان با شماره ۱۰ برای پرسپولیس بازی کند بدون جانشین برای پرسپولیس تمرین می‌کند تا شاید سکوت گل محمدی اعتماد کامل او به دعوت قلعه نویی از هافبک محبوبش به تیم ملی ایران باشد.