تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1397 - 16:34
کد خبر : 41284

اظهارنظر اردوغان در مورد مذاکرات آستانه

آرمان شرق:رئیس جمهور ترکیه با اشاره به مذاکرات آستانه درباره سوریه که با حضور ایران، روسیه و ترکیه انجام می‌شود، گفت: مشارکت مخالفان برای قرار گرفتن مذاکرات آستانه و ژنو در مسیری سالم ضروری بوده است. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در یادداشتی در روزنامه کامرسانت

آرمان شرق:رئیس جمهور ترکیه با اشاره به مذاکرات آستانه درباره سوریه که با حضور ایران، روسیه و ترکیه انجام می‌شود، گفت: مشارکت مخالفان برای قرار گرفتن مذاکرات آستانه و ژنو در مسیری سالم ضروری بوده است.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در یادداشتی در روزنامه کامرسانت چاپ مسکو، تاکید کرد که مخالفان میانه‌رو در سوریه باید بخشی از راه‌حل سیاسی در ادلب باشند.

اردوغان در ادامه یادداشت خود تصریح کرد: ترکیه از آغاز مسئله ادلب، همواره غیرنظامیان، حفظ مناطق کاهش تنش و محافظت از گروه‌های مخالف میانه‌رو را در اولویت قرار داده است.

وی همچنین گفت که مشارکت مخالفان برای اینکه دستور کار مذاکرات آستانه و ژنو در مسیر درست قرار گیرد، ضروری بوده است. رئیس جمهور ترکیه به توافقات پیشین درخصوص سوریه اشاره کرده است که با ابتکار عمل ایران، ترکیه و روسیه انجام گرفته است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.