تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1397 - 20:46
کد خبر : 37668

اظهارات ضد ایرانی عادل الجبیر این بار در روسیه

آرمان شرق: هیات بلندپایه سعودی میهمان کرملین است و گفته می شود یکی از موضوعات بحث دیدار آنها تحریم ایران و آینده سوریه است به گزارش آرمان شرق به نقل از ایران آنلاین، وزیر خارجه عربستان در اظهاراتی ضمن اعلام حمایت ریاض از اعمال تحریم علیه ایران، توافق هسته‎ای را توافقی ضعیف توصیف کرد. عادل

آرمان شرق: هیات بلندپایه سعودی میهمان کرملین است و گفته می شود یکی از موضوعات بحث دیدار آنها تحریم ایران و آینده سوریه است

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایران آنلاین، وزیر خارجه عربستان در اظهاراتی ضمن اعلام حمایت ریاض از اعمال تحریم علیه ایران، توافق هسته‎ای را توافقی ضعیف توصیف کرد.

عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان روز چهارشنبه در نشستی مشترک با همتای روس خود در مسکو گفت: ریاض از اعمال تحریم‎ها علیه ایران حمایت می‎کند.

وزیر خارجه عربستان همچنین از شامل نشدن توافق هسته‎ای از آنچه حمایت ایران از تروریسم و برنامه موشکی تهران خواند، سخن گفت.

الجبیر گفته است که توافق هسته‎ای به ویژه در زمینه جدول زمانی ضعیف است.

وزیر خارجه روسیه نیز با اشاره به اینکه مسکو با ترکیه و دولت سوریه درباره اوضاع ادلب گفتگو می‎کند اظهار داشت که اتفاق نظر کاملی بین مسکو و انکارا درباره انفصال گروهک النصره با دیگر تروریست‎ها وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.