تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400 - 19:55
کد خبر : 87706

بازار خودرو چشم‌انتظار دور جدید مذاکرات

بازار خودرو چشم‌انتظار دور جدید مذاکرات

آرمان شرق- افت قیمت برخی از محصولات سایپا امروز پس از دو روز تداوم نوسان نزولی نرخ دلار در بازار رخ داد؛ بطوریکه به گفته فعالان بازار خودرو هرچند روز گذشته هم نرخ دلار در بازار نزولی بود، اما به دلیل شروع دوره جدید مذاکرات خودرو در بازار بدون تغییر قیمت گذاری شد، روندی که امروز تغییر کرد. حال باید منتظر بود که از فردا و اخباری از این دور از مذاکرات به گوش می رسد بازار چه سمت و سویی خواهد یافت.

پرونده محصولات سایپا امروز ۵ دی ۱۴۰۰ با افت قیمت دو خودرو و ثبات قیمت سایر محصولات این شرکت همراه بود.

افت قیمت برخی از محصولات سایپا امروز پس از دو روز تداوم نوسان نزولی نرخ دلار در بازار رخ داد؛ بطوریکه به گفته فعالان بازار خودرو هرچند روز گذشته هم نرخ دلار در بازار نزولی بود، اما به دلیل شروع دوره جدید مذاکرات خودرو در بازار بدون تغییر قیمت گذاری شد، روندی که امروز تغییر کرد. حال باید منتظر بود که از فردا و اخباری از این دور از مذاکرات به گوش می رسد بازار چه سمت و سویی خواهد یافت.
قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات سایپا امروز «کوییک معمولی» و «ساینا» در بازار با افت یک میلیونی قیمت عرضه شدند. با این شرایط قیمت «کوییک معمولی» امروز با افت یک میلیونی به ۱۹۴ میلیون تومان رسید و «کوییک R» هم بدون تغییر در بازار به ۱۹۹ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر «ساینا» هم که چند روزی بود بدون تغییر قیمت در بازار عرضه می شد امروز با افت یک میلیونی در بازار ۱۹۰ میلیون تومان قیمت خورد. اما خانواده تیبا امروز بدون تغییر قیمت گذاری شدند و براین اساس «تیبا صندوقدار» در بازار ۱۷۹ میلیون تومانی شد و قیمت «تیبا ۲ معمولی» هم به ۱۸۲ میلیون رسید.

براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «شاهین» هم امروز بدون تغییر و با قیمت ۳۴۵ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد./اقتصادنیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.