تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آذر 1402 - 0:58
کد خبر : 143476

آینده روشن کودکان در طرح ستاره دنباله دار بیمه پارسیان

آینده روشن کودکان در طرح ستاره دنباله دار بیمه پارسیان

آرمان شرق-گروه اقتصاد:به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ این شرکت طرح ستاره دنباله دار پارسیان را با هدف گسترش و ترویج فرهنگ بیمه ای و افزایش ضریب نفوذ بیمه‌، از ابتدای آبان ماه سال جاری اجرایی کرده است.

آینده روشن کودکان در طرح ستاره دنباله دار بیمه پارسیان

بیمه پارسیان از طرح ویژه برای کودکان زیر هفت سال، با نام ستاره دنباله دار رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ این شرکت طرح ستاره دنباله دار پارسیان را با هدف گسترش و ترویج فرهنگ بیمه ای و افزایش ضریب نفوذ بیمه‌، از ابتدای آبان ماه سال جاری اجرایی کرده است.

براساس این گزارش، در طرح”ستاره دنباله دار پارسیان“، والدین می‌توانند از کودکی و با سرمایه‌گذاری کوچک و محدود آینده کودکان خود را بیمه‌ی نمایند تا آنان را در برابر نیازهای مالی آینده‌شان، از جمله اشتغال، ازدواج، مسکن و خودرو محافظت و دغدغه‌های آینده شان را کاهش دهند. از مزایای این طرح می توان به سودآوری تضمینی و قطعی، امکان شروع با سرمایه کم، نقدشوندگی بالا، امنیت و شفافیت در سرمایه‌گذاری و حفظ سرمایه در برابر تورم و معافیت مالیاتی اشاره کرد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص طرح ستاره دنباله دار پارسیان می توانند با شعب و نمایندگی های بیمه پارسیان در سرتاسر کشور تماس حاصل نمایند. همچنین مرکز ارتباط با مشتریان به شماره ۸۲۵۹-۰۲۱ داخلی یک، آماده پاسخگویی به سوالات می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.