تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1397 - 20:08
کد خبر : 44149

آخرین قیمت ارز و طلا و سکه در بازار/ سقوط قیمت ها در روز دوم هفته

آرمان شرق: امروز، در دومین روز هفته، کاهش قیمت طلا و سکه و ارز در بازار تداوم یافت و به رغم تعطیلی بازارهای جهانی، قیمت‌ها در بازار ایران ریزشی قابل توجه را تجربه کردند. به گزارش آرمان شرق به نقل از خبرآنلاین، امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی بار دیگر به کانال سه

آرمان شرق: امروز، در دومین روز هفته، کاهش قیمت طلا و سکه و ارز در بازار تداوم یافت و به رغم تعطیلی بازارهای جهانی، قیمت‌ها در بازار ایران ریزشی قابل توجه را تجربه کردند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از خبرآنلاین، امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی بار دیگر به کانال سه میلیون تومان نزدیک شد و هر سکه تمام بهار در پایان روز به قیمتی در حدود ۴ میلیون و صد تا چهار میلیون و دویست هزار تومان معامله شد. هر ربع سکه نیز به قیمتی در حدود یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد.

خرید ارز

در عین حال قیمت دلار نیز با نوسانی ۵۰۰ تومانی بین ۱۳ هزار و ۷۰۰ تا ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شده است . هر یورو امروز به قیمتی در حدود ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان و هر پوند انگلیس در حدود ۱۸ هزار تومان معامله می شود.
قیمت ارزهای بانکی امروز اما تغییری نکرد و به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی قیمت ثابت باقی ماند.

بررسی ها نشان می دهد نوسان قیمت ها امروز در مقایسه با روزهای گذشته کاهشی اندک را نشان می دهد. هر نیم سکه در بازار امروز به قیمتی در حدود ۲ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در بازار قیمتی در محدوده ۴۰۰ هزار تومان دارد .

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.