تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 13:56
کد خبر : 39787

بدون وحدت و انسجام، پیروزی های به دست آمده تثبیت نخواهد شد

آرمان شرق:امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس توانستند آرامش و امنیت را برای کشورمان به ارمغان بیاورند، تاکید کرد: بدون وحدت و انسجام، پیروزی های به دست آمده تثبیت نخواهد شد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، ابوترابی فرد روز پنجشنبه در آیین تشییع پیکر ۱۳۵ شهید دفاع مقدس

آرمان شرق:امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس توانستند آرامش و امنیت را برای کشورمان به ارمغان بیاورند، تاکید کرد: بدون وحدت و انسجام، پیروزی های به دست آمده تثبیت نخواهد شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، ابوترابی فرد روز پنجشنبه در آیین تشییع پیکر ۱۳۵ شهید دفاع مقدس در مقابل دانشگاه تهران اظهارداشت: ملت بزرگ و شجاع ایران در راه شهدای عالیقدر با رشادت و ایثار خواهند بود و راه را تا پیروزی نهایی و سپردن پرچم ایران به دست ولی عصر(عج) با قوت ادامه می‌دهند.
وی با بیان اینکه فریاد شهدا در دنیای اسلام باعث شد که گوش دشمنان کر شود چرا که این شهدا توانستند با وحدت کلمه اوج امنیت را برای کشورمان به ارمغان بیاورند افزود: دیروز ملت ایران با اتکا به این شهدا در دفاع مقدس توانست در برابر استکبار ایستادگی کند.
امام جمعه موقت تهران گفت: امروز باید ملت ایران در کنار ملت هایی همچون عراق، یمن، افغانستان، پاکستان، سوریه و بحرین و نیز ملت فلسطین در مقابل مستکبران ایستادگی کند.
ابوترابی فرد افزود: امروز ملت ایران در مقابل استکبار جهانی ایستاده چرا که تنها راه مقابله با استکبار و ظلم ایستادگی است.
امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: دنیای اسلام باید با این نگاه، بصیرت، شناخت، ایمان، دشمن شناسی، وحدت کلمه و انسجام پشت سر امام، انقلاب و رهبری با قدرت و استقامت بایستد، همانطور که زهیرها پشت سر امام حسین(ع) ایستادند.
آیین تشییع پیکر مطهر ۱۳۵رزمنده شهید هشت سال دفاع مقدس که پس از سال ها انتظار به میهن اسلامی بازگشته اند از ساعت ۹ امروز(پنجشنبه) همزمان با سوم ماه محرم الحرام در مقابل دانشگاه تهران با حضور پرشور مردم و مسئولان آغاز شد و به سمت معراج الشهدا به جریان افتاد.
۱۷ تن از این شهیدان شناسایی شده اند که هفت پیکر در تهران و ۱۰ شهید نیز در شهرستان ها به خاک سپرده خواهند شد؛ سایر شهدا گمنام هستند که میهمان مردم پایتخت و دیگر شهرهای کشور خواهند بود.
آیین وداع مردم تهران با ۱۳۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس شامگاه چهارشنبه همزمان با شب سوم ماه محرم و عزاداری سیدسالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) با حضور جمع کثیری از خانواده شهدا و مردم شهید پرور در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.