تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 شهریور 1397 - 18:29
کد خبر : 38614

پسر یاغی ورزش ایران به اردوی تیم ملی دعوت نشد

آرمان شرق: قهرمان طلایی المپیک و وزنه بردار نامدار کشورمان به اردوی پیش روی تیم ملی وزنه برداری دعوت نشده است، کیانوش رستمی البته در طول چند سال اخیر رفتار عجیب و نامتعارفی از خود نشان داده و حاضر به کار در کنار سرمربی های تیم ملی وزنه برداری نشده و به شکل انفرادی در

آرمان شرق: قهرمان طلایی المپیک و وزنه بردار نامدار کشورمان به اردوی پیش روی تیم ملی وزنه برداری دعوت نشده است، کیانوش رستمی البته در طول چند سال اخیر رفتار عجیب و نامتعارفی از خود نشان داده و حاضر به کار در کنار سرمربی های تیم ملی وزنه برداری نشده و به شکل انفرادی در اردوی تیم ملی به تمرین می پرداخت که با واکنش ها و اعتراض های مختلفی روبرو شده و بسیاری از کارشناسان تاکید داشتند که علیرغم توانمندی های خاص وی نباید با تمکین نسبت به او ورزشکار سالاری را در ورزش ایران باب کرد. حالا باید دید آیا این عدم دعوت برای متنبه شدن اوست یا علت دیگری پشت این ماجرا وجود دارد.

به گزارش آرمان شرق، ایرنا در خصوص دعوت وزنه برداران به اردوی تیم ملی نوشته است: اسامی ۱۴ وزنه بردار دعوت شده به تیم ملی بزرگسالان ایران برای حضور در هفتمین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان به شرح زیر است:
حسین سلطانی، میرمصطفی جوادی، علی مکوندی، عارف خاکی، محمد زارعی، سهراب مرادی، رضا بیرالوند، رحمان اورامه، امیر حقوقی، علی هاشمی، علیرضا سلیمانی، محمدرضا براری، علی داودی و سعید علی حسینی.
این اردو سه هفته ای تا پنجم مهرماه آتی ادامه خواهد یافت.
جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در محل فدراسیون تشکیل و در خصوص عملکرد ملی پوشان بزرگسال در بازی های آسیایی و برگزاری اردوهای تمرینی تیم های ملی تیم ملی نوجوانان و بزرگسالان برای حضور در مسابقات پیش روی بحث و تبادل نظر شد.
در این جلسه «علی امینی فرد» و «محمدحسین برخواه» سرمربیان تیم های ملی نوجوانان و بزرگسالان درباره برگزاری اردوهای این دو رده سنی و فهرست نفرات دعوت شده به اردوهای آماده سازی را برای حضور در مسابقات پیش رو اعلام کردند.
در رده سنی بزرگسالان، هفتمین مرحله اردوی سال جاری تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان از شنبه ( ۱۷شهریورماه) برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۱۸ ترکمنستان آغاز می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.