تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 - 23:27
کد خبر : 99456

اعلام نرخ تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۱ / ویزیت پزشک ٢۴ درصد گران شد

اعلام نرخ تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۱ / ویزیت پزشک ٢۴ درصد گران شد

آرمان شرق-گروه جامعه:بهرام عین اللهی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در ارتباط تلفنی با اخبار ۲۱ شبکه یک گفت:کلیات طرح تعرفه‌های خدمات تشخیصی درمانی ۱۴۰۱ در جلسه عصر امروز هیات دولت به تصویب رسید.این توافق کلی بین وزارت بهداشت و سازمان‌های بیمه گر است و­شورای عالی نظام پزشکی هم طرح را امضا کرده است.

آرمان شرق-گروه جامعه:بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارتباط تلفنی با اخبار ۲۱ شبکه یک گفت: کلیات طرح تعرفه‌های خدمات تشخیصی درمانی ۱۴۰۱ در جلسه عصر امروز هیات دولت به تصویب رسید.این توافق کلی بین وزارت بهداشت و سازمان‌های بیمه گر است و­شورای عالی نظام پزشکی هم طرح را امضا کرده است.

اعلام نرخ تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۱ / ویزیت پزشک ٢۴ درصد گران شد

وزیر بهداشت گفت: نرخ تعرفه‌های تشخیصی درمانی ۱۴۰۱ در بخش دولتی به طور متوسط ۱۹ و نیم درصد و در بخش خصوصی ۲۴ درصد به تصویب رسید. ­

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارتباط تلفنی با اخبار ۲۱ شبکه یک گفت: کلیات طرح تعرفه‌های خدمات تشخیصی درمانی ۱۴۰۱ در جلسه عصر امروز هیات دولت به تصویب رسید.این توافق کلی بین وزارت بهداشت و سازمان‌های بیمه گر است و­شورای عالی نظام پزشکی هم طرح را امضا کرده است.

عین الهی، وزیر بهداشت گفت: تعرفه‌های پزشکی طبق قانون شورای عالی بیمه تعیین و به برنامه بودجه ارائه و بعد از برنامه و بودجه در هیات دولت تصویب می‌شود. وی افزود: میانگین تعرفه در بخش دولتی ١٩.۵ و در بخش خصوصی ٢۴ درصد افزایش پیدا کرد و این میزان افزایش در هیات دولت به تصویب رسید.
 عین الهی، وزیر بهداشت گفت: تعرفه‌های پزشکی طبق قانون شورای عالی بیمه تعیین و به برنامه بودجه ارائه و بعد از برنامه و بودجه در هیات دولت تصویب می‌شود.

وی افزود: امروز تعرفه‌های پزشکی در هیات وزیران به تصویب رسید و جزییات به بیمه‌ها و نظام پزشکی ابلاغ خواهد شد.

عین الهی در ادامه گفت: میانگین تعرفه در بخش دولتی ١٩.۵ و در بخش خصوصی ٢۴ درصد افزایش پیدا کرد و این میزان افزایش در هیات دولت به تصویب رسید.

▫️سازمان‌های بیمه گر و نظام پزشکی تعرفه‌های پیشنهادی را امضا کرده بودند./باشگاه خبرنگاران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.