تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 - 0:23
کد خبر : 92694

مدیر عامل شرکت غیر صنعتی پازارگاد : سود آوری در کنار رضایتمندی و مشتری مداری باعث خوشحالی است

مدیر عامل شرکت غیر صنعتی پازارگاد : سود آوری در کنار رضایتمندی و مشتری مداری باعث خوشحالی است

آرمان شرق-گروه اقتصاد:مدیر عامل شرکت غیر صنعتی پازارگاد گفت : در کنار سود آوری مولفه ی دیگری را به نام رضایتمندی دنبال کردم و مجموعاً احساس می کنم یک درجه ای از رضایتمندی را ایجاد کرده ایم و این باعث خوشحالی است .

آرمان شرق-گروه اقتصاد:مدیر عامل شرکت غیر صنعتی پازارگاد گفت : در کنار سود آوری مولفه ی دیگری را به نام رضایتمندی دنبال کردم و مجموعاً احساس می کنم یک درجه ای از رضایتمندی را ایجاد کرده ایم و این باعث خوشحالی است . شاخصه ی اصلی فعالیت ما رضایتمندی و مشتری مداری است و تلاش خواهیم کرد سطح رضایتمندی ذینفعان از خدمات پازارگاد ارتقاء دهیم .

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی مرجان ، دکتر ” انصاری نیک ” مدیر عامل این مجتمع صنعتی در نشست مذکور ضمن خوش آمد گویی به مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد و همراهان و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به طرح اجمالی تاریخچه ای از تاسیس و روند تولید پتروشیمی مرجان پرداخت و گفت : پتروشیمی مرجان تحت عنوان متانول هفتم ایران جزء طرحهای برنامه پنجم توسعه اقتصادی بود که سالانه یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن ظرفیت اسمی آن است که تقریبا تمام محصول تولیدی آن نیز صادر می شود .
مدیر عامل مرجان در ادامه رویکرد تعاملی شرکتهای پتروشیمی منطقه و این مجتمع را با شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد رویکردی حمایتی دانست و اظهار داشت : روابط ما با پازارگاد هم برای خود و هم برای مجموعه پازارگاد و هم برای همه همکاران از جنبه خدمات رفاهی صمیمانه ، موثر و کارآمد است .
وی خدمات رفاهی را کلیدی و مبانی اصلی رضایتمندی کارکنان دانست و تاکید کرد : از نظر داشتن تعامل و روابط ویژه ، مفید و کارآمد به پازارگاد اعتقاد داریم .
گفتنی است در ادامه این نشست مشترک دکتر ” حجت نظری ” مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد با ابراز خوشحالی از حضور در جمع مدیران ارشد پتروشیمی مرجان و تشکر و قدر دانی از دکتر انصاری نیک مدیر عامل این مجتمع صنعتی خاطر نشان کرد : این دیدار با هدف توسعه تعامل و ارتباط بیشتر و نیز همفکری و ارائه پیشنهادات برای پیشبرد برنامه ها برگزار و امیدواریم این حسن همکاری همچنان ادامه داشته باشد .
وی تاکید کرد : انصافا کار کردن در سنگر پتروشیمی هم خیلی لذت بخش و هم افتخار آور است و من جابجایی های زیادی داشته ام ودر بخشهای متعددی کار کرده ام یکی از جاهایی که دوستان را بسیار خوب ، با تجربه و مجرب در کار خودشان دیدم صنعت پتروشیمی است.
مدیر عامل شرکت غیر صنعتی پازارگاد ادامه داد : در کنار سود آوری مولفه ی دیگری را به نام رضایتمندی دنبال کردم و مجموعاً احساس میکنم یک درجه ای از رضایتمندی را ایجاد کرده ایم و این باعث خوشحالی است .
دکتر نظری به ضرورت تعامل شرکتها و همفکری بیشتر در کار اشاره و تصریح کرد : ارائه خدمات هیچوقت رضایت صدرصدی ندارد و به تدریج این موضوع محقق می گردد با همه زحمتی که دوستان گذشته من می کشند به دنبال نگاه تحولی اثرگذار در این مجموعه هستیم و از مشکلات ، خوب گذر کردیم و سرعت رضایتمندی و مالی در این فرآیند کاملا محسوس است و هرچه در راستای رضایتمندی از دستمان برمی آید انجام می دهیم .
وی با قدردانی از نگاه خوب مدیر عامل محترم مرجان نسبت به مجموعه پازارگاد تاکید کرد : شاخصه ی اصلی فعالیت ما رضایتمندی و مشتری مداری است و تلاش خواهیم کرد سطح رضایتمندی ذینفعان از خدمات پازارگاد ارتقاء دهیم .
لازم بذکر است در این نشست توسط مدیر توسعه منابع انسانی و سایر مدیران مربوطه کلیاتی راجع به نحوه عملکرد و خدمات دهی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در بخش های مربوط به پرواز ، اسکان و تامین غذا به تفصیل با مدیر عامل این شرکت در میان نهاده و از وی درخواست گردید که با توجه به محدویت های کرونایی و بعضا عدم استفاده همکاران از خدمات پرواز و اسکان و سایر موارد مورد توافق همکاری لازم مبنی بر تعدیل و یا اصلاح قراردادهای فی مابین رفاهی با ارائه راه حل های جایگزین تمهیدات لازم را به عمل آورند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.