تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1400 - 21:29
کد خبر : 92081

چهارشنبه ۲۵ اسفند؛ دربی ۹۸پایتخت

چهارشنبه ۲۵ اسفند؛ دربی ۹۸پایتخت

آرمان شرق- سازمان لیگ در اعلامی جدید برنامه بازی های لیگ بیست و یکم را تا ۱۸ اسفند و تا هفته بیست و دوم اعلام کرد. اعلامی که در آن مشخص نشد که زمان دربی سرخابی ها چه زمانی است تا مشخص نشود قرار است هفته بیست و سوم که بازی استقلال و پرسپولیس که دو مدعی اصلی قهرمانی لیگ هستند چه زمانی برگزار می شود و آیا قبل از سال جدید خواهد بود یا به سال ۱۴۰۱ موکول می شود.

سازمان لیگ در اعلامی جدید برنامه بازی های لیگ بیست و یکم را تا ۱۸ اسفند و تا هفته بیست و دوم اعلام کرد.

سازمان لیگ در اعلامی جدید برنامه بازی های لیگ بیست و یکم را تا ۱۸ اسفند و تا هفته بیست و دوم اعلام کرد. اعلامی که در آن مشخص نشد که زمان دربی سرخابی ها چه زمانی است تا مشخص نشود قرار است هفته بیست و سوم که بازی استقلال و پرسپولیس که دو مدعی اصلی قهرمانی لیگ هستند چه زمانی برگزار می شود و آیا قبل از سال جدید خواهد بود یا به سال ۱۴۰۱ موکول می شود.

در این زمینه گویا این اعلام نشدن دلیلش این بوده که برخی ارگان‌های مربوطه باید در این زمینه تصمیم‌گیری و با اعلام نظر خود جمع بندی برای زمان برگزاری بازی رفت سرخابی ها در شهرآورد پایتخت مشخص شود. با این همه گفته می شود یک زمان تقریبی احتمالی برای برگزاری هفته بیست و سوم لیگ مشخص شده که براساس آن زمان بازی دربی بین دو مدعی اصلی لیگ بیست و یکم مشخص شود.

گفته می‌شود زمان مدنظر برای انجام دربی که هنوز تایید آن اعلام نشده ۲۵ اسفند است چون سازمان لیگ بنا دارد حتما هفته بیست و سوم برای به مشکل نخوردن بازی ها طبق جدول زمان بندی در همین ۱۴۰۰ و اسفندماه برگزار شود. زمان تعیین شده یعنی ۲۵ اسفند از سوی سازمان لیگ که به دنبال مجوز برگزاری آن در این تاریخ است روز چهارشنبه خواهد بود.

نکته جالب در مورد اعلام زمان این بازی این است که دربی قرار است فردای چهارشنبه سوری که ۲۴ اسفند برگزار شود و حالا باید دید آیا این زمان اعلامی از سوی سازمان لیگ که روی برگزاری این بازی در تاریخ اعلام شده تاکید دارد و حتما می خواهد امسال هفته بیست و سوم برگزار شود مورد تایید قرار می گیرد یا این هفته و بازی مهم دربی به زمانی دیگر موکول خواهد شد.

به هرحال مساله مهم این است که رویارویی استقلال و پرسپولیس در لیگ امسال حساسیت های زیادی دارد و باید دید با اعلام این زمان آیا این دو باشگاه با برنا مه اعلامی سازمان لیگ موافق هستند یا اینکه نسبت به این برنامه ریزی اعتراض داشته و زمان دیگری را مدنظر خواهند داشت./ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.