تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 - 1:30
کد خبر : 108363

تاج: اگر قانون بگوید نباش،نیستم

تاج: اگر قانون بگوید نباش،نیستم

تاج: اگر قانون بگوید نباش،نیستم تهران- ایرنا- کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: اینکه عنوان می شود اگر فردی ۳ دوره در فدراسیون فوتبال حضور داشته باشد به شخص من باز می گردد و اگر قانون بگوید باش، هستم و اگر بگوید منع قانونی دارد، کنار خواهم رفت. به گزارش ایرنا، مهدی تاج در خصوص اظهار

تاج: اگر قانون بگوید نباش،نیستم

تاج: اگر قانون بگوید نباش، نیستم/ حرف بزنم به سود ویلموتس است

تهران- ایرنا- کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: اینکه عنوان می شود اگر فردی ۳ دوره در فدراسیون فوتبال حضور داشته باشد به شخص من باز می گردد و اگر قانون بگوید باش، هستم و اگر بگوید منع قانونی دارد، کنار خواهم رفت.

به گزارش ایرنا، مهدی تاج در خصوص اظهار نظر کاندیدهای فدراسیون فوتبال و اعتراضی که به روند ثبت نام داشتند، یادآور شد: در مورد مسایل و روند ثبت نام اطلاعاتی ندارم و باید مسئولان وقت فدراسیون در این خصوص اظهار نظر بکنند. من هم مانند دیگر نامزدها ثبت نام را انجام دادم اما مشکلی از این بابت نداشتم.

وی ادامه داد: بدون شک دبیر فدراسیون اطلاعات کافی در این خصوص دارد و او باید پاسخگوی مشکلات سایت و نحوه ثبت نام باشد.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در خصوص جمع آوری امضاها برای حضور کاندیداها یادآور شد: برای فیفا ۵ امضا لازم است و برای کنفدراسیون آسیا ۱۰ امضا باید گرفته شود تا فردی کاندید شود و این یک عرف است. قبلا در فدراسیون فوتبال ۱۰ امضا داشتیم اما الان به ۵ امضا کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: یک کمیته استیناف داریم که زیر نظر کسی نیست و باید مستقل باشد. کمیته بدوی هم به صدور مجوز حرفه ای می پردازد و او هم به صورت مستقل باید عمل کند. کمیته بدوی هم داریم که برای انتخابات فعال است و آن هم به صورت مستقل باید رفتار کند.

تاج یادآور شد: در مورد سه دوره ای که مطرح است اگر می گویند نمی شود من می پذیرم و اگر قانون عطف به ماسبق نمی شود، بازهم تابع قانون هستم. هر نظری بدهند برای من قابل قبول است. اگر اعتراضی است می توان به کمیته استیناف مراجعه کرد و باید در برابر قانون همه یکسان باشیم.

او به وضعیت فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: هر توفیقی که در دوره ما بود زحمت همه همکارانم بوده است. به پرونده ویلتموس باید اشاره کنم. چرا آمد و چرا این اتفاقات افتاد. اگر تا امروز که ۳ سال سکوت کرده ام و حرفی نزدم به این دلیل است که پرونده در حال بررسی است و هر حرف من شاید به نفع وکلای ویلتموس است. قرارداد کیروش را من بستم و هیات رئیسه هم حضور داشتند.

وی ادامه داد: هنوز رای صادر نشده و ابلاغ نشده است و شاید در چند روز آینده اعلام خواهد شد و من پس از آن ۲ ساعت حرف برای آن دارم. همه چیز را خواهم گفت تا همه زوایای کار مشخص شود. دادکان بارها به من گفت حرف بزن اما هر حرف من به ضرر فوتبال ما خواهد بود.

او گفت: در ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ دو دوره در ریاست من صعود به جام جهانی داشتیم و بهترین نتیجه تاریخ جام جهانی را با ۴ امتیاز گرفتیم که رهبر معظم انقلاب تقدیر و تشکر کردند. در ۲۰۱۴  ما ۱۰ بازی و در ۲۰۱۸ تعداد بیشتری بازی تدارکاتی را پست سرگذاشتیم. اردوهای خوبی را برای تیم ملی در نظر گرفتیم اما الان وضعیت تیم ملی را ببینید. این شرایط وضعیت را نشان می دهد و دو دستگی در بین بازیکنان ایجاد شده است.

تاج گفت: در دوره من همه تیم ها ما عملکرد خوبی داشتیم اما الان شرایط را ببینید. وضعیت کمپ تیم ملی را ببینید که از قبل ما آغاز شده بود و ادامه یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.