تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 دی 1400 - 16:48
کد خبر : 87440

مذاکرات برجام در دور هشتم به پایان می‌رسد؟

مذاکرات برجام در دور هشتم به پایان می‌رسد؟

آرمان شرق- سالیوان خطاب به خبرنگارن افزوده: «ما [آمریکا و اسرائیل] به صورت علنی از تقویم و زمان بندی سخن نمی گوئیم، اما در پشت درهای بسته در حال مذاکره بر سر جدول‌های زمان بندی هستیم و فرصت زیادی هم در اختیار نداریم». سالیوان در پاسخ به پرسشی پیرامون این که چه وقت زمان آمریکا تمام می‌شود، گفت: « تنها چند هفته‌».

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفته مذاکرات کنونی با تهران [بر سر احیای برجام] ممکن است طی چند هفته آینده به پایان برسد.

جیک سالیوان، که در روزهای اخیر در سفر به سرزمین های اشغالی با مقامات ارشد اسرائیل از جمله نخست وزیر و رئیس جمهور این رژیم دیدار داشته، در گفت و گو با خبرنگاران ادعا کرده «دیپلماسی، بازدارندگی و فشار» بهترین روش ها برای مواجهه با برنامه اتمی جمهوری اسلامی هستند.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، سالیوان خطاب به خبرنگارن افزوده: «ما [آمریکا و اسرائیل] به صورت علنی از تقویم و زمان بندی سخن نمی گوئیم، اما در پشت درهای بسته در حال مذاکره بر سر جدول‌های زمان بندی هستیم و فرصت زیادی هم در اختیار نداریم». سالیوان در پاسخ به پرسشی پیرامون این که چه وقت زمان آمریکا تمام می‌شود، گفت: « تنها چند هفته‌»./اقتصاد نیوز

اعلام جزییات مهم از دور جدید مذاکرات وین
«انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام اعلام کرد، دور جدید مذاکرات وین با موضوع برجام ۲۷ دسامبر (ششم دی) برگزار می‌شود.
نماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین تاریخ دور جدید مذاکرات با موضوع توافق هسته‌ای برجام را اعلام کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.