تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1400 - 13:55
کد خبر : 86081

تیم مذاکره کننده ایران: هیچ تجدید نظری نکرده ایم؛ پیش نویس‌های پیشنهادی را پس نگرفته‌ایم

تیم مذاکره کننده ایران: هیچ تجدید نظری نکرده ایم؛ پیش نویس‌های پیشنهادی را پس نگرفته‌ایم

آرمان شرق- در واکنش به این اظهارات یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده ایران در گفتگو با تسنیم گفت: پیشنهادات و نظرات ارائه‌شده از سوی هیأت ایرانی در گفت‌وگوهای هفته پیش همچنان روی میز قرار دارد و مذاکره‌کنندگان ایرانی در طول مباحث در خصوص متن بر اساس این دیدگاه‌ها پیش خواهند رفت هیچ تجدید نظری در موضع ما نبوده و پیش نویس های پیشنهادی پس گرفته نشده اند. طرفهای مقابل پذیرفتند که به تفصیل درباره مطالبات ایران گفتگو کنند.

منبع اروپایی: ایران پیش‌نویس های آخرین دور مذاکراتپذیرفته/ منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده ایران: هیچ تجدید نظرینکرده ایم؛ پیش نویس‌های پیشنهادی را پس نگرفته‌ایم
رویترز به نقل از یک منبع اروپایی مطلع اعلام کرد که «ایران پذیرفته است مذاکرات بر اساس پیش نویسی که در آخرین دور در ژوئن توافق شده بود از سر گرفته شود. این موضوع طی چند روز آینده مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.”
به گزارش «انتخاب»؛ رویترز به نقل از یک منبع مطلع اروپایی اعلام کرد که «ایران پذیرفته است مذاکرات بر اساس متونی که در آخرین دور در ژوئن توافق شده بود از سر گرفته شود. این موضوع طی چند روز آینده مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.”
در واکنش به این اظهارات یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده ایران در گفتگو با تسنیم گفت: پیشنهادات و نظرات ارائه‌شده از سوی هیأت ایرانی در گفت‌وگوهای هفته پیش همچنان روی میز قرار دارد و مذاکره‌کنندگان ایرانی در طول مباحث در خصوص متن بر اساس این دیدگاه‌ها پیش خواهند رفت هیچ تجدید نظری در موضع ما نبوده و پیش نویس های پیشنهادی پس گرفته نشده اند. طرفهای مقابل پذیرفتند که به تفصیل درباره مطالبات ایران گفتگو کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.