تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 - 20:04
کد خبر : 67042

بازار سکه در هفته‌های آینده با افت دوباره مواجه شود

بازار سکه در هفته‌های آینده با افت دوباره مواجه شود

ارمان شرق- اخیر نزدیک به ۱۰ درصد ارزش بازارش را از دست داده است. قیمت سکه امامی در حالی که روز‌های ابتدایی فروردین ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قرار داشت با افت ۱۴ درصدی حالا به ۱۰ میلیون تومان رسیده است. اما با این حال بخشی از کارشناسان بازار طلا پیش بینی می‌کنند که در هفته‌های آینده این بازار با افت دوباره مواجه شود.

اخیر نزدیک به ۱۰ درصد ارزش بازارش را از دست داده است. قیمت سکه امامی در حالی که روز‌های ابتدایی فروردین ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قرار داشت با افت ۱۴ درصدی حالا به ۱۰ میلیون تومان رسیده است. اما با این حال بخشی از کارشناسان بازار طلا پیش بینی می‌کنند که در هفته‌های آینده این بازار با افت دوباره مواجه شود.

فرادید| بازار طلا در طول روز‌های اخیر ریزش قابل توجهی را تجربه کرد و حالا در مرز مهم ۱۰ میلیون تومان قرار گرفته است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که سکه امامی تنها در شش روز اخیر با افت ۷۰۰ هزار تومانی، ۵ درصد ارزش ریالی خود را از دست داده است. با این حال فعالان این بازار معتقدند در صورت ادامه روند نزولی بازار دلار این بازار نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. در مقابل برخی از کارشناسان بازار طلا هم می‌گویند که افزایش احتمالی قیمت انس جهانی طلا از ریزش این بازار جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش فرادید؛ در طول یک هفته گذشته انواع سکه و گرم طلا تحت تاثیر ریزش دلار با افت مواجه شدند. در این میان سکه طلا ۸۰۰ هزار تومان ریخت و حالا روی مرز ۱۰ میلیون تومان قرار دارد. در این میان نیم سکه وربع سکه نیز افت قیمت را تجربه کردند. نیم سکه نزدیک به ۱۰ درصد کاهش قیمت را به ثبت رساند و ربع سکه بیشتر از ۹ درصد از ارزش خود را از دست

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.