«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی امروز شنبه در پیامی توییتری اعلام کرد که مذاکرات وین آخر این هفته (به وقت محلی) نیز ادامه دارد.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در پاسخ به سئوال خبرنگاری در این باره ادامه داد: تا اینجا همه چیز خوب است؛ اما کار آسانی نیست. کار در مورد احیا برجام از جمله در این آخر هفته (به وقت محلی) ادامه دارد.

 

وی افزود: به نظر من تمدید احتمالی تفاهمنامه‌ها بین آژانس بین المللی انرژی اتمی و ایران در مورد راستی آزمایی نشانه بعید بودن توافق بازگشت به برجام نیست. یکی (از تفاهم‌نامه ها) دیگری را مستثنی نمی‌کند

نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با انتشار پیامی در فضای مجازی اعلام کرد: اگر نیاز باشد می‌توان یک نشست کمیسیون مشترک برگزار کرد.

 میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود نوشت: مذاکرات وین درخصوص برجام در فرمت‌های غیررسمی مختلفی برگزار می‌شود، به علاوه کارگروه‌های لغو تحریم ها، موضوعات هسته‌ای و اقدامات کاربردی برای احیای برجام. روند نگارش پیش نویس توافق در حال انجام است. در صورت احساس نیاز می‌توان یک نشست کمیسیون مشترک برگزار کرد.