تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1400 - 17:47
کد خبر : 65611

استمرار افتخارات و موفقیت ها در شرکت فولاد آتیه خاورمیانه

استمرار افتخارات و موفقیت ها در شرکت فولاد آتیه خاورمیانه

ارمان شرق- در دی ماه سال جاری شاهد شکستن انواع رکوردهای مختلف تولیدی در این شرکت بوده ایم. به گونه ای که رکورد شیفت در نیمه ماه با تولید ۵۶۳ تن، رکورد روز با تولید ۱۰۱۷ در بیست و ششمین روز ماه و در نهایت با ثبت بالای ۲۱۰۰۰ تن میلگرد فولادی دی ماه تاریخی فولاد آتیه به پایان رسید.

در سال ۱۳۹۹ که توسط رهبرمعظم انقلاب به نام جهش تولید مزین شده بود برای نخستین بار با برنامه ریزی مناسب جهت تامین بموقع مواد اولیه و تمرکز بر عملیات تولید و اخذ بهترین تصمیمات در زمینه تعمیرات سالیانه شرکت با همدلی و هم افزایی کلیه کارکنان، رکورد تولید سالیانه بالای ۱۴۴۰۰۰ تن میلگرد در دی ماه سال جاری به وقوع پیوست که در تاریخ شرکت بی سابقه بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت در پی استمرار روند رو به رشد تولیدات شرکت فولاد آتیه خاورمیانه از ابتدای سال ۱۳۹۹ با اصلاح کالیبراسیون نوردی و اجرای بهنگام PM تعمیراتی و نگهداری مناسبت تجهیزات و اجرای طرح های تجهیزاتی جدید و تامین قطعات اضطراری خط تولید شاهد کاهش چشمگیر توقفات خط تولید و افزایش راندمان تولید بودیم که این برنامه ریزی منجر به ثبت رکورد تولید شامل سبد محصولات صادراتی و داخلی گردید.
لازم به ذکر است در دی ماه سال گذشته شاهد شکستن انواع رکوردهای مختلف تولیدی در این شرکت بودیم. به گونه ای که رکورد شیفت در نیمه ماه با تولید ۵۶۳ تن، رکورد روز با تولید ۱۰۱۷ در بیست و ششمین روز ماه و در نهایت با ثبت بالای ۲۱۰۰۰ تن میلگرد فولادی دی ماه تاریخی فولاد آتیه به پایان رسید.
لازم به ذکر است درصد بالای تناژ تولید محصول صادراتی بوده است.

بی شک دستیابی به این میزان تولید در دوماه مانده به پایان سال گدشته حاصل تلاش کارکنان شرکت، اهتمام مدیرعامل محترم و حمایت های ویژه هیات مدیره و سهامداران در اخذ تصمیمات سرنوشت ساز و به موقع در راستای اعتلای شرکت فولاد آتیه خاورمیانه بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.