تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 - 21:27
کد خبر : 63516

آیا پرونده «پایتخت ۶» همین امسال بسته می شود؟

آیا پرونده «پایتخت ۶» همین امسال بسته می شود؟

ارمان شرق- تلویزیون خلاصه ۷ قسمتی «پایتخت ۶» را از عید مبعث پخش می کند و دو قسمت جدید این فصل را هم در روزهای ۲۹ و ۳۰ اسفند ماه از شبکه یک روی آنتن می برد.

تلویزیون خلاصه ۷ قسمتی «پایتخت ۶» را از عید مبعث پخش می کند و دو قسمت جدید این فصل را هم در روزهای ۲۹ و ۳۰ اسفند ماه از شبکه یک روی آنتن می برد. مدیر روابط عمومی معاونت سیما ضمن اعلام این خبر، گفت: پرونده «پایتخت ۶» و باقی‌مانده قصه آن در شب پایانی سال ۱۳۹۹ بسته می‌شود
تلویزیون خلاصه ۷ قسمتی «پایتخت ۶» را از عید مبعث پخش می کند و دو قسمت جدید این فصل را هم در روزهای ۲۹ و ۳۰ اسفند ماه از شبکه یک روی آنتن می برد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، مدیر روابط عمومی معاونت سیما ضمن اعلام این خبر، گفت: پرونده «پایتخت ۶» و باقی‌مانده قصه آن در شب پایانی سال ۱۳۹۹ بسته می‌شود.

حمید خواجه نژاد، در ادامه خبر بالا افزود: قصه دو قسمت پایانی نگاهی طنزآمیز به برخی مسائل و حواشی کرونا دارد و در حال حاضر در رامسر در حال ضبط و تصویربرداری است و درحقیقت روند قصه ۱۵ قسمت قبلی را تکمیل می‌کند.

وی با بیان اینکه این مجموعه نمایشی از سرمایه‌های سازمان صداوسیما به حساب می‌آید، با اشاره به دستور رییس سازمان برای بررسی خطا و اشکالات سکانس پایانی این مجموعه افزود: هیات ویژه‌ای در معاونت سیما تشکیل شد و پس از بررسی‌های مختلف در نهایت مشخص شد بی‌توجهی و کم‌دقتی‌هایی موجب اشکالات بخش‌هایی از آخرین قسمت شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.